دکتر صادقلو استاندار گلستان در همایش تکریم از بازنشستگان استان:مستند سازی از تجربیات بازنشستگان در قالب شورای مشاورین برای مدیریت استان بسیار مهم می باشد

البرز گلستان/دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان امروز در همایش ۲۵ ذیحجه روز خانواده و تکریم از بازنشستگان درخانه مهر صندوق بازنشستگی استان برگزار گردید گفت : بازنشسته ها باید برای ادامه زندگی بعد از بازنشستگی نقشه راهی داشته باشند.

.استاندار  در این همایش اظهار کرد: بازنشستگان جمعی نیستند که فقط صادقانه خدمت کردند  بلکه عالمانه نیز خدمت کردند.

وی در ادامه افزود: نگاه ما به شما این است که با نسلی عالم و عامل و صادق طرف هستیم.

وی خطاب به بازنشستگان گفت :شما با توجه به اندوخته های وسیعی که دارید این تجربیات را در مجموعه به شکل کتاب در آورید.

دکتر صادقلو همچنین تاکید کرد: یکی از کارهای نرم افزاری که می توانید بکنید و بخاطر نسلی راهنمایی عمل بکنید .حتما تجربیات خود را photo_2016-09-27_18-08-16بنویسید و تحویل جامعه بدهید .

صادقلو افزود: خاطره نوشتن فقط مختص به رزمندگان دفاع مقدس نیست، بلکه بازنشستگان هم باید از خود اندوخته ای بگذارند و ما وظیفه تحویل خاطرات را داریم چرا که امانتی بوده است که باید تحویل داده شود.

وی در ادامه خانه های مهر را محل ایجاد تسهیل و تاویل تجربیات نام برد.

استاندار گلستان تصریح کرد:  نسل ما در مدیریت آغاز گر است ما با ید با تحویل دادن خاطرات خود به نسل جدید کمک  کنیم که تداوم گر راه ما باشند

استاندار گلستان در ادامه بیان داشت : شما ۳۰سال عمر کردید و می گویند هیچ ثروتی بالاتر از عمر نیست و تنها یک چیز می تواند باشد و آن هم مدیریت عمر است .

وی افزود : بعضی ها از لحاظ روحی احساس اتمام می کنند  ولی من می گویم آنان باید احساس آغاز کند.

صادقلو با بیان اینکه جامعه باید به بزرگان خود احترام بگذارد، اظهار کرد: جامعه ای که به بزرگانش احترام نگذارد شکسته می شود و از آنجایی که بازنشستگان، پدر و مادر خدمتی جامعه هستند احترام آنها واجب است.

وی بازنشستگان را پدر مادران اساسی و خدمتی جامعه نامید  و گفت :  اقدامات خود را به نام تجربه مستند کنید  تاباعث منزلت خودتان و جامعه  شود.

استاندار گلستان در خاتمه استفاده مستند سازی از تجربیات بازنشستگان در قالب شورای مشاورین برای مدیریت استان بسیار مهم دانست. و خطاب به جوانان گفت : نسل جدید دو چیز را بدانند یکی اینکه عمر سریع می گذرد که این را بازنشسیتگان دقیقا می دانند و دیگر اینکه عمر خود را مدیریت کنند.

در این همایش  لیوانی امام جمعه موقت گرگان ربیعی معاون استاندار بیانی مدیر کل اداری مالی استانداری و جعفری مدیر صندوق بازنشستگی و مازندرانی مدیر کل تعاون   و دیگر مدیران اجرائی استان و جمع کثیری از بازنشستگان کشوری استان شرکت داشته اند.

photo_2016-09-27_18-08-05

photo_2016-09-27_18-09-09

photo_2016-09-27_18-12-43

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۰۸ ب.ظ

دیدگاه