دکتر طیبی مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان گلستان خبرداد:برگزاری یکهزار و ۴۰۰ برنامه ورزشی در رشته ها مختلف استان توسط کمیته ورزش اجلاسیه بزرگداشت ۴ هزار شهید گلستان

البرز گلستان/دکتربهمن طیبی مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: از آغاز فعالیت  کمیته ورزش اجلاسیه بزرگداشت ۴ هزار شهید گلستان در اواخر سال گذشته تاکنون ، یکهزار و ۴۰۰ برنامه ورزشی در رشته ها مختلف در شهرهای استان برگزار شده است.
وی بیان کرد: میزبانی از چند رویداد ورزشی کشوری و اردوهای تیم ملی از دیگر فعالیت های پیش بینی شده بود که در چند شهر استان انجام شد.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: در مدت زمان باقیمانده تا برگزاری اجلاسیه ، تلاش می کنیم این روند را ادامه داده و مسابقات ورزشی مختص این رویداد طراحی و اجرا شود.
طیبی ادامه داد: برگزاری مسابقات والیبال مردان و زنان ، پیاده روی خانوادگی در همه شهرها ، مسابقات شطرنج ، جشنواره کشتی با کمربند ، رقابت های فوتسال ، دوچرخه سواری و چند رقابت ورزشی بخشی از برنامه های اجرا شده در این راستا است.
وی بر اجرای برنامه ها و کارهای نو و ابتکاری ورزشی در مدت زمان باقیمانده تا برگزاری اجلاسیه تاکید کرد و گفت: از این طریق سعی می شود که اهداف شهدا تبیین و ورزشکاران شهید استان به مردم و بویژه جوانان بیشتر معرفی شوند.
اجلاسیه بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید استان گلستان بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ۲۵ آذر ماه امسال و همزمان با هفته وحدت برگزار می شود.
استان گلستان ۳ هزار و ۹۴۹ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد ۲۴۱ شهید از جامعه ورزش هستند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۶ ب.ظ

دیدگاه