کریمی: هر روز بودن در کنار کی‌روش تجربه است/ آنهایی که حریفی بهتر از بنفیکا سراغ دارند، معرفی کنند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی در بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از اردوی پرتغال اظهار داشت: اردوی خوبی بود و در طول این ۱۲ روز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در این اردو علاوه بر تمرینات خوب دو بازی تدارکاتی انجام دادیم که امیدوارم به ما کمک کند تا به آنچه در جام ملت‌ها می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

وی در ادامه افزود: درمورد اهداف برپایی اردوی پرتغال باید کی‌روش اظهارنظر کند اما تا جایی که من اطلاع دارم سرمربی تیم ملی از برپایی این اردو رضایت داشته است.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه چرا تیم ایران برخلاف سایر رقبای خود با تیم‌های بزرگ جهان بازی نمی‌کند، تأکید کرد: این مشکل همیشه وجود داشته و ما در گذشته نیز با این مسائل دست به گریبان بوده‌ایم. در هر صورت اینکه بازی تدارکاتی داشته باشیم بهتر از آن است که هیچ بازی دوستانه‌ای برگزار نکنیم.

کریمی در واکنش به اینکه عنوان می‌شود تیم دوم بنفیکا مقابل ایران قرار گرفته است، گفت: تمامی بازیکنان خارجی بنفیکا در ترکیب این تیم بودند و تنها نفرات ملی‌پوش این تیم در ترکیب نبودند. بنابراین نمی‌دانم چگونه این صحبتها را مطرح می‌کنید.

وی ضمن تأکید براینکه بازی با تیم بنفیکا به تیم ملی کمک خواهد کرد، افزود: سؤال من این است که وقتی بازی تیم ملی پشت درهای بسته بوده و خبرنگاری حضور نداشته چطور با قاطعیت گفته می‌شود ما با تیم دوم بازی کرده‌ایم؟! در مورد چیزی که ندید، ننویسید!

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد:‌دو تیمی که با آنها بازی کردیم از لیگ دسته اول پرتغال بودند که یکی از لیگ‌های شناخته شده اروپاست. اشترول که تمامی نفرات خود را در اختیار داشت و تنها بنفیکا در غیاب بازیکنان ملی‌پوش خود به میدان آمد.

مربی تیم ملی یادآور شد: وقتی رسانه‌ها این موضوع را که با تیم دوم بنفیکا بازی کرده‌ایم، عنوان می‌کند در افکار عمومی تأثیر می‌گذارد. در حالی که این مسئله صحیح نیست. باید مطالب درست منعکس شود و واقعیت به اطلاع مردم برسد.

کریمی تأکید کرد: مشکل بازی‌های تدارکاتی برای دو سه ماه اخیر نیست که آن را تا این اندازه بزرگ‌نمایی کرده‌اند بلکه سال‌هاست فوتبال ما با این مشکل روبه‌رو است. حتی تیم‌های آفریقایی نیز برای آمدن به ایران و انجام بازی دوستانه طلب پول می‌کنند و هر تیمی حاضر نیست برای بازی با ایران به کشورمان بیاید. آنهایی که از بازی با بنفیکا ایراد می‌گیرند اگر خودشان تیم بهتری که حاضر باشد با ایران بازی کند، سراغ دارند معرفی کنند!

وی با بیان اینکه «هر روز بودن در کنار کی‌روش تجربه است»، افزود: همکاری با کی‌روش به اینکه بتوانم این مسیر را ادامه دهم کمک می‌کند. کی‌روش همواره به مسائل مثبت نگاه می‌کند و مثبت حرف می‌زند.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه این تجربه تا چه اندازه او را به ماندن در کار مربیگری علاقمند کرده است، پاسخ داد: نیاز به زمان دارم تا بتوانم در این باره صحبت کنم اما تجربه خوبی را پشت سر گذاشتم.

کریمی پیرامون نتیجه نگرفتن تیم ایران در رده پایه هم تصریح کرد: همیشه بعد از اینکه تیم‌های ما نتیجه نمی‌گیرند به سراغ این موضوع می‌رویم و در واقع این مسئله نوشداری بعد از مرگ سهراب است.

وی درباره سفر کی‌روش به آفریقا هم خاطر نشان کرد: از جزئیات این سفر اطلاعی ندارم و تنها می‌دانم که او برای هماهنگی اردو به آفریقا رفته است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۵ ق.ظ

دیدگاه