مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان: میزبانی رقابت‌های ورزشی نقش تاثیرگذاری را در ترویج ورزش قهرمانی در استان دارد

کدخبر:۶۴۲۱۱

البرز گلستان /مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان از قهرمانی تیم شاهین البرز در نهمین دوره لیگ مایانا (لیگ نیمه آزاد) کونگ‌فو و هنرهای رزمی کشور در بخش آقایان خبر داد.

قاسمعلی برزمینی در آیین اختتامیه برگزاری لیگ مایانا کونگ‌فو و هنرهای رزمی کشور در بخش آقایان که به میزبانی گلستان برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهر گرگان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۱۰ و ۱۱ شهریور ۱۴۰۱) میزبان دور برگشت این مسابقات بود.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه این رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم برگزار شد، اظهار کرد: پس از پایان رقابت‌ها تیم شاهین البرز به مقام قهرمانی رسید و تیم های شهیدحمید مولایی قزوین و هیئت خراسان شمالی در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.

وی با اشاره به اینکه کاپ اخلاق این دوره به تیم هیئت گلستان رسید، خاطر نشان کرد: سطح این مسابقات بسیار بالا بود و اکثر نام آوران کونگ‌فوی کشور در قالب تیم های مختلف در این لیگ حضور داشتند.

برزمینی در بخش دیگر سخنان خود به برگزاری آیین افتتاح این رقابت‌ها در عصر روز گذشته، (پنجشنبه ۱۰ شهریور ماه) اشاره کرد و گفت: این آیین با حضور “حیدری” رئیس فدارسیون کونگ‌فو جمهوری اسلامی ایران و تنی چند از مسئولان استان گلستان و شهرستان گرگان برگزار شد.

وی از دیدارهای دور رفت این رقابت سخن گفت و یادآور شد: دوره رفت از مورخ ۲۶ الی ۲۸ مرداد ماه سالجاری به میزبانی استان سمنان برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در پایان با تاکید بر اینکه میزبانی رقابت‌های ورزشی نقش تاثیرگذاری را در ترویج ورزش قهرمانی در استان دارد، تصریح کرد: استان گلستان استعدادهای مستعدی را در رشته‌های مختلف ورزشی دارد که می توان با پذیرش میزبانی‌ها و ورود قهرمانان ملی به استان آنها را کشف کرد و برای حضور در عرصه‌های مختلف آماده کرد.

در این رقابت ها تیم‌های شاهین البرز، شهیدحمید مولایی قزوین، هیئت کردستان، هیئت خراسان شمالی، هیئت سبزوار، هیئت اصفهان، هیئت کرمانشاه، هیئت گلستان، شهیدحسین جمالی کرمان و هیئت سمنان حضور داشتند./ایسنا

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۵ ق.ظ

دیدگاه