معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ازبرگزاری نخستین یادواره شهدای مرزنشین استان در اینچه برون خبرداد

البرز گلستان/علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان  در جلسه هماهنگی گرامیداشت نخستین یادواره شهدای مرز در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان اظهار داشت: پرداختن به جایگاه شهدا و زنده نگه داشتن انقلاب نعمتی و علتی برای تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: امام خمینی(ره) با تعیین مناسبت‌ها و ایام ویژه در طول سال سبب انسجام و وحدت ملت و در اصل استحکام نظام شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: امروز همه ما مدیون شهدا هستیم، همان‌هایی که بی‌ادعا رفتند و نیازی به ما ندارند و این ما هستیم که نیاز به شهدا و شفاعت آنان داریم.
طهماسبی تصریح کرد: در سایه شهدا جامعه ما امنیت و اقتدار خود را حفظ کرده و شهدای مدافع حرم نمونه بارز دلاوری و حفظ امنیت مرزهای ما هستند و همه ما وظیفه داریم فرهنگ‌سازی و تجلی روحیه دینی و مذهبی را در میان مردم به خصوص فرزندانمان تقویت کنیم.

وی اظهار کرد: از همه ظرفیت ها و شرایط برای برگزاری این مراسم به نحو شایسته و در خور جایگاه شهدا استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: نخستین یادواره شهدای مرزنشین استان گلستان در ۱۴مهر ماه مصادف با چهارم ماه محرم در منطقه مرزی اینچه برون برگزار می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان گلستان نیز در این جلسه با توجه به اهمیت یادواره شهدا و برشمردن جایگاه ارزشمند شهدا و نقش تاثیرگذار گرامیداشت آنان توسط مردم و مسئولان گفت: این حرکت یک حرکت فرهنگی معنوی است و برپایی این نوع مراسمات و یادواره‌ها سبب تقویت و تحکیم نظام و ایجاد وحدت هر چه بیشتر می‌شود.

سرهنگ رضایی‌نژاد افزود: با توجه به این یادواره که استانی است همه تلاش‌مان برای برپایی مراسم باشکوه و در خور جایگاه شهدا است تا بتونیم این حرکت‌های مثبت را بیشتر برگزار کنیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۷ ب.ظ

دیدگاه