مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از ثبت نام افراد دارای صلاحیت که متقاضی فعالیت در عرصه‌های احیا و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری هستندخبر داد

البرز گلستان/مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد: اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی و دارای صلاحیت که متقاضی فعالیت در عرصه‌های احیا و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت و یا سامانه ماده۴ شرکت عمران و بهسازی شهری ایران جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، «مهندس ابراهیم مبارک‌قدم» در گفتگوی خبری افزود: وزارت راه و شهرسازی در اجرای ماده۴ قانون حمایت از احیا،بهسازی و نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری مصوب مجلس شورای اسلامی در نظر دارد قسمتی از اختیارات خود را به شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به خود و یا اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی صاحب صلاحیت فنی، مالی و اجرایی واگذار نماید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.udro.org.ir/new_made۴ و یا درگاه سامانه ماده ۴ در سایت عمران و بهسازی شهری ایران ، پس از ثبت‌نام و تکمیل مدارک و دریافت کدرهگیری، نسبت به پیگیری اخذ صلاحیت اقدام کنند.

دبیر ستاد احیای بافت‌های فرسوده استان ادامه داد: درخواست‌های متقاضیان واجد شرایط که توانایی فعالیت در حوزه‌های مختلف در محلات هدفِ بازآفرینی در سطح استان را دارا باشند، پس از بررسی در کمیته‌های ارزیابی و در صورت تایید صلاحیت پرونده آنها در استان، به شرکت عمران و بهسازی شهری جهت صدور گواهی مربوطه ارسال خواهد شد.

مبارک‌قدم معیارهای تعیین صلاحیت اشخاص حقیقی و حقوقی را توانایی‌ فنی و تخصصی، اجرایی و مدیریتی، مالی و سرمایه گزارش و سوابق مرتبط، ذکر کرد و بیان داشت: ثبت‌نام در سامانه دارای محدودیت زمان نبوده و متقاضیات می‌توانند در هر زمان و مقطعی به نشانی سامانه یادشده مراجعه نمایند.

وی در پایان یادآور شد: متقاضان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه‌وشهرسازی استان واقع در گرکان، خیابان شهید بهشتی، روبروی اداره برق، ساختمان شماره ۱ این اداره کل مراجعه نمایند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۵ ب.ظ

دیدگاه