دردیدارمدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ودبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان مطرح شد: آموزش های فنی و حرفه ای احیا گر زندگی معتادین بهبود یافته

البرز گلستان/در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی در بخش آموزش های مهارتی برای آسیب دیدگان اجتماعی ، نشست مشترکی مابین تیرانداز  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد.

مهندس ابوالفضل تیر انداز مدیر کل گفت: آموزش های فنی و حرفه ای احیا گر زندگی معتادین بهبود یافته می باشد و باعث بازگشت  آنان به جامعه می شود.

وی در ادامه بیان داشت: خانواده معتادین بهبود یافته بخشی از جامعه هستند که نیازمند به توجه بیش از پیش در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی،آموزشی،اقتصادی می باشد لذا اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با بهره گیری از  تمام توان ، سعی در توانمدسازی مهارتی این قشر مظلوم برای ورود به بازار کار را دارد.

تیرانداز در خصوص عملکرد پنج ماهه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در حوزه آموزش های مهارتی به آسیب دیدگان اجتماعی افزود : در پنج ماهه نخست سال جاری ، ۸۶۲۲۰ نفر ساعت  آموزش در قالب ۶۸ دوره آموزشی برای ۱۰۴۸ نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در استان برگزار شد.

 در ادامه روحانی فر، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن اشاره به سخنان ریاست محترم جمهور در خصوص آموزش به آسیب دیدگان اجتماعی از تلاش دلسوزانه صورت گرفته در جهت توانمند سازی معتادین بهبود یافته و خانواده های آنها تقدیر و تشکر نمود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۴ ب.ظ

دیدگاه