علی مویدی، قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در گلستان:جاده های استان گلستان جزء مسیر ترانزیت مواد مخدر است که نیاز به حساسیت و جدیت دارد

مویدی: نگاه ما در ستاد مبارزه با مواد مخدر ماده ۱۵ این است که همه معتادین مراجعه و مبادرت به ترک اعتیاد کنند

البرز گلستان /علی مویدی، قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به همراه محمود روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان ، امروز در جمع اصحاب رسانه استان گلستان حضور پیدا کرده  گفت:جاده استان گلستان جزو مسیر  ترانزیت مواد مخدر است

سردار مویدی در پاسخ به سوالات خبرنگار ما در باره اینکه در راستای تحقق ماده ۱۶ برای درمان معتادین آلوده به مواد مخدر صنعتی چه بر نامه های دارید و همچنین در باره اجرای طرح شهید شوشتری به صورت ایجابی که در ۳ نقطه استان کار شده است و دستگاههای دولتی نیز در آن نقش دارند چه برنامه های دارید ؟وی ضمن بیان اینکه من خاطرات خوبی از مردم با فرهنگ استان گلستان دارم اظهار داشت:  یکی از رویکردهای جدی ستاد مبارزه با مواد مخدر تمرکز بر ماده ۱۶ است که به صورت تخصصی و کارشناسی در حال انجام است.

 وی افزود: نگاه ما در ستاد مبارزه با مواد مخدر ماده ۱۵ این است که همه معتادین مراجعه و مبادرت به ترک اعتیاد کنند و اگر مبادرت به این اقدام نکنند و در سطح خیابان دیده شوند به عنوان مجرم تلقی می شوند و برابر ماده ۱۶به مراکز اعزام می شوند .

 قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور همچنین افزود: در کلان شهرها شرایط با استانها مثل گلستان اقدامات متفاوت است فرق می کند ودر تهران اولویت با معتادان متجاهر است .

در استان گلستان در ماده ۱۶ اتفاقات  خوبی افتاده است

وی در باره اجرای طرح ماده ۱۶ در استان گلستان تصریح کرد:در استان گلستان در ماده ۱۶ اتفاقات  خوبی افتاده است  و در این راستا اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است وعزیزمان ما در استان توفیقات خوبی داشتند و ما آنان را تحسین می کنیم.

مویدی در ادامه افزود:   تاکید داریم این عمل باید با مطالعه باشد و با در نظر گرفتن  همه جوانب و لحاظ کردن حلقه های مفقوده بعدی که در DSC08397این فرآیند باید زنده شود و در دستور کارقرار بگیرد.

وی تاکید کرد: مواد مخدر صنعتی مرموز است و ظاهری فریبنده دارد و با جلوه هایی چون لاغری و زیبایی اندام و … مخاطب را گول می زند و اثرات نامطلوبی بر انسان دارد.

 قائم مقام  دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در خصوص طرح شهید شوشتری در گلستان، گفت:۳نقطه از مناطق آلوده استان  با هماهنگی همه دستگاه ها  اقدامات بسیار خوبی در بحث پاکسازی  و زیبا سازی این نقاط از چهره خرده فروشان و معتادین متجاهر و رها شده صورت گرفته است.

 وی تاکید کرد: البته این گونه اقدامات مستلزم پیوست های بعدی است ما اگر یک نقطه ای را پاکسازی کردیم  حتما  حلقه های بعدی احصا وتعریف شود و این اتفاق دوباره به جای قبلی خود برنگردد.

جاده های استان گلستان جزو مسیر  ترانزیت مواد مخدر

  مویدی تصریح کرد: جاده های استان گلستان جزو مسیر  ترانزیت مواد مخدر است که نیاز به حساسیت و جدیت دارد و مستلزم همکاری  مردم و اصحاب رسانه محسوب می شوند.

وی در باره نقش اصحاب رسانه در برون سپاری اخبار و هدایت مسائل اجتماعی تاکید کرد: اصحاب رسانه  همیشه  برای ما یک رکن اصلی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستند واز کانال رسانه ها ما به خیلی از توفیقات رسیده ایم.

photo_2016-08-29_18-37-49

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۵ ب.ظ

دیدگاه