کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس از۱۱۱ پروژه پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی با اعتبار ۴۹ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان در هفته دولت خبرداد

عبدالقدیر کریمی معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت ۱۰۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان افتتاح و ۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی می‌شود که مجموع پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۱ پروژه با اعتبار ۴۹ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان است.

وی افزود: ۹۹ پروژه اقتصادی با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود که ۴۳۲ نفر در همه این پروژه‌ها اشتغالزایی می‌شود.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: پروژه شاخص ما در حوزه بهداشت و درمان راه‌اندازی بخش دیالیز، بخش ccu و اطفال بیمارستان خاتم النبیاء با اعتبار ۸ میلیارد تومان خواهد بود که در بخش داشلی برون نیز پروژه های زیادی افتتاح می‌شود.

کریمی تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه هفته دولت در روز یکشنبه هفته آینده با حضور وزیر کشور است که شورای اداری ۳ شهرستان گنبدکاووس، کلاله و مراوه‌تپه در دانشگاه گنبدکاووس برگزار خواهد شد و برای نخستین بار در قالب مدل ابتکاری این کار انجام می‌شود.

وی افزود: پس از این مراسم با حضور وزیر کشور نشست با علما، نخبگان و معتمدین اهل سنت و شیعه ۳ شهرستان در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

کریمی اظهار کرد: رویکرد و هدف برگزاری شورای اداری ۳ شهرستان و افتتاح متمرکز پروژه‌های گنبدکاووس بیان اقدامات و زحمات دولت در ۳ سال گذشته است و رویکرد نشست علمای اهل شیعه و سنی در جهت توسعه شهرستانهای گنبدکاووس، کلاله و مراوه تپه با محوریت وفاق، همدلی و وحدت و استفاده از هم ظرفیت‌های موجود شهرستان‌ها و شناسایی آنان و بررسی راهکارهای مناسب برای توسعه این شهرستان‌ها است.

کریمی اظهار داشت: همایش مدیران مدارس، مصاحبه رادیویی و تلویزیونی، نشست صمیمی با جوانان فعال و نخبه، همایش ائمه جماعات، همایش تحکیم بنیان خاناوده و یک روز کاری در داشلی‌برون از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دولت است.

کریمی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در یک‌سال باقیمانده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای ارائه عملکرد شایسته استفاده کنیم و خدمات ۳ سال گذشته دولت تدبیر و امید را به کمک اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: شما خبرنگاران کمک کنید تا در یک فضای دوستانه، منطقی و واقع‌بینانه از یکدیگر انتظاراتی داشته و با کمک یکدیگر در شرایطی از زمان که حساسیت منطقه‌ای، بین‌المللی و مشکلاتی در همه حوزه‌ها وجود دارد بتوانیم خادمان صادق ، خالص و تاثیرگذار باشیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲ ب.ظ

دیدگاه