مهندس شهمرادی مدیر عامل مخابرات گلستان در نشست مدیران کانونهای بازنشستگی استان :راه حل نجات مشکل بیکاری در حوزه آی سی تی ( حوزه ارتباطات وفناوری) می باشد.

البرز گلستان/نشست مشترک کانوهای بازنشستگی استان گلستان امروز با حضور مهندس شهمرادی مدیر عامل مخابرات گلستان رضا جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان و معاونین مخابرات استان و مدیران کانونهای بازنشستگی استان در محل سالن اجتماعات مخابرات برگزار گردید. شهمرادی اظهار کرد: نشست در جمع بازنشستگان عزیز ما را سوق می دهد به دنیای از تجارب و رشادتها و تلاشهای خاصانه درآن ایام .

وی افزود: برای ما نقطه عطفی می باشد که نگاه دوباره ای به این عزیزان داشته باشیم

شهمرادی مخابرات را سازمانی خدمات رسان معرفی کرد که شاید در گذشته خدمتش خیلی ضرورت نداشته است و جزء مایحتاج مردم نبوده است ولی امروز به نقطه ای رسیدیم که نگاه به آن عوض شده است.

مدیر عامل مخابرات گلستان تعداد مشترک تلفن های ثابت در استان را حدود ۶۰۰هزار مشترک که معادل یک سوم جمعیت استان می باشد.

وی همچنین تعداد مشترکان تلفن های همراه را حدود ۲میلیون و۲۰۰هزار نفر و مشترکان انترنت پر سرعت را ۱۴۰هزار نفراعلام کرد .

مهندس شهمرادی سپس اظهارکرد: الان بستری که مخابرات ایجاد کرده در مسائل اقتصادی و کسب و کار دخیل است و اگر الان یک روز تعطیل شود کل مشاغل می خوابد.

شهمرادی در باره راه حل مشکل بیکاری در بین خانواده ها تصریح کرد: راه حل نجات مشکل بیکاری که دغدغه همه خانواده ها خصوصا بازنشستگان عزیز مشاغل در حوزه آی سی تی ( حوزه ارتباطات وفناوری) می باشد.

وی درادامه تاکید کرد: به تعداد آدمهای بیکار می شود در این حوزه شغل ایجاد کرد.

مدیرعامل مخابرات گلستان در باره فعالیت های دانشجویان در این زمینه افزود: مخابرات امروز بستر را از قبیل پنهای باند و فضا و سخت افزار آماده می کند و دانشجویان در این زمینه فقط ایده وطرح بدهند.

وی خطاب به بازنشستگان حاضر در نشست گفت : ما زیر ساخت ها را آماده می کنیم و شما سفیران خوبی برای مخابرات باشید.

شهمرادی رسالت فرا حوزه ای را بزرگترین رسالت حوزه خود نام برد و بیان کرد: ما در مخابرات نظام پیشنهادات داریم و مصوبه و حمایت مالی نیز به همراه دارد و از این توان ایده ها ی خوبی از آن در می آید.

مدیرعامل مخابرات گلستان ضمن بیان اینکه بدنبال کار ماندگار هستیم افزود : ما می خواهیم نقش آفرین خوبی در بخش اشتغال و جامعه باشیم ضمن آنکه رویکردهای قبلی راکنار بگذاریم و به رویکردهای جدید روی بیاوریم.

وی افزود:بزودی تا پایان سال قبوض تلفنها بجای فیزیکی بصورت الکترونیک انجام می شود

وی شروع بازنشستگی را آغاز شروع گرفتاریها نام برد و افزود: ما در شرکت خوشحال می شویم که از نظریات شما در مسائل مخابرات بهره مند شویم.

وی در خاتمه اظهار کرد: در استان گلستان هر مشترک هفته ای ۲ گیگا بایت مصرف انترنت دارد که بیشتر صرف فضای مجاز ی می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۵ ب.ظ

دیدگاه