مهندس حجت الله خلیل زاده، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان:سیاست شرکت ایجاد و توسعه زیرساخت ها به صورت متوازن در شهرستان هاست

البرز گلستان/مهندس حجت الله خلیل زاده، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان، امروز (۲۶ مرداد) در آیین گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک گفت: گلستان با توجه به شرایطی که دارد و کشاورزی بودن، دارای واحدهای تولیدی است که در قالب صنایع تبدیلی و جزو صنایع کوچک به شمار می رود.

وی با بیان اینکه ۹۱ درصد واحدهای تولیدی استان جزو صنایع کوچک هستند، افزود: ۷۰ درصد واحدهای تولیدی استان در شهرک های صنعتی مستقر هستند که ۹۶ درصد آنها در قالب صنایع کوچک حمایت می شوند.

خلیل زاده با اشاره به فعالیت های شرکت شهرک های صنعتی استان بیان کرد: بخش عمده ای از فعالیت های این شرکت در بخش ایجاد زیرساخت ها مانند آب، برق، گاز، مخابرات و … است تا بسترهای لازم برای حضور سرمایه گذاران فراهم شود. در بخش صنایع کوچک هم در خواست اینست تا در حوزه نرم افزاری و مباحث مالی و اعتباری به شهرک های صنعتی استان به صورت ویژه نگاه شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خاطرنشان کرد: سیاست شرکت ایجاد و توسعه زیرساخت ها به صورت متوازن در شهرستان هاست.

وی با بیان اینکه درون زایی و برون گرایی از مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی است، گفت: در تلاش هستیم تا ظرفیت واحدهای تولیدی را افزایش دهیم و بسترهای لازم برای صادرات محصولات آنان فراهم کنیم.

خلیل زاده با اشاره به طرح رونق تولید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی افزود: قرار است از محل تسهیلات این طرح ۲۳۸ واحد صنعتی کوچک و ۲۶ واحد متوسط و هم چنین ۵۳ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی مورد حمایت قرار گیرند.

photo_2016-08-16_14-22-55

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۶ ق.ظ

دیدگاه