مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبر داد:برگزاری مانور وعملیات اجرایی بازسازی وتعمیر ایستگاه های TBS گاز روستاهای آق آباد و کسگن قوجق شهرستان گنبد

برگزاری مانور وعملیات اجرایی بازسازی وتعمیر ایستگاه های TBS  گاز روستاهای آق آباد و کسگن قوجق شهرستان گنبد استان گلستان

 

 به گزارش البرز گلستان به نقل از روابط عمومی، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت از اجرای موفق  مانور و عملیات اجرایی بازسازی و تعمیر ایستگاه TBS  تقلیل فشار گاز روستاهای آق آباد و کسگن قوجق  از توابع بخش مرکزی شهرستان گنبد خبر داد.

وی گفت:به منظور افزایش ظرفیت و تقویت فشار گاز و تأمین گاز پایدار برای مردم شریف ۱۶ روستای شهرستان گنبد و جایگاه cng  وهمچنین  واحدهای صنعتی مسیر با  هماهنگی مدیریت بحران استانداری و فرمانداری شهرستان گنبد انجام این مانور  هدف گذاری  شده و بر اساس برنامه نسبت به بازسازی ، تعمیر وتعویض ایستگاه های  مذکور اقدام شد.

مهندس  محمد رحیم رحیمی تصریح کرد: نظربه اینکه تعداد مشترکین  منطقه مذکور  اعم از واحد های خانگی ، تجاری و صنعتی   افزایش یافته  و حجم مصرفی گاز نیز بالا رفته  است بنابراین متناسب با نیاز مشترکین ،ظرفیت ایستگاه موجود  را نیز افزایش  دادیم.


وی ادامه داد: ظرفیت ایستگاه موجود۵۰۰۰ بوده و توانستیم آنرا به ۲ برابر یعنی ۱۰۰۰۰ ارتقاء دهیم  تا نگرانی مردم شریف منطقه و صنایع  مسیر در تامین گاز پایدار در آینده مرتفع شده و انشاء ا… مشکلی درتامین سوخت مورد نیاز وجود نخواهد داشت .

 

 رحیمی  اظهار داشت: ازنکات قابل توجه در انجام این پروژه آن بود که به منظور سنجش میزان آمادگی نیروهای عملیاتی، امدادی و پشتیبانی در مواقع  اضطراری،مقرر شد عملیات تعمیر و بازسازی  ایستگاه در قالب مانوری  برنامه ریزی و اجرا شود که خوشبختانه  با تلاش های همکاران و توانمندی فنی و تجارب بالای نیروها  این  امر به نحو شایسته ای انجام شد.

 

    مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان با تقدیر از حضور فعال و مسئولانه پرسنل شرکت و واحدهای مجری عملیات افزود:دراین مانور علاوه بر نیروهای این شرکت در واحدهای مرتبط  منجمله اموربهره برداری ،امور مهندسی و اجرای طرحها، امور مالی وپشتیبانی ، امور hse،مدیریت بحران ، بازرسی فنی، روابط عمومی، حمل و نقل و حراست وتعدادی از همکاران عزیز شرکت گاز ازاستانهای معین سمنان و مازندران بهمراه  هلال احمر و آتش نشانی نیز جهت همکاری حضور داشتند بسیار ستودنی بود.

 خبر مسلم افتخاری

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۷:۴۴ ق.ظ

دیدگاه