مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان :رسانه ها چشمان بیدار و ناظر بر عملکرد دستگاههای اجرایی هستند

البرز گلستان/مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان گفت: رسانه ها برای کمک به توسعه این استان با دستگاههای اجرایی تعامل سازنده ای داشت باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان، حجت اله خلیل زاده در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اظهار داشت:  این تعامل به این معنی نیست که رسانه ها دستگاههای اجرایی را مورد نقد قرار ندهند چراکه نقد منصفانه و دلسوزانه زمینه های توسعه را فراهم می کند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها چشمان بیدار و ناظر بر عملکرد دستگاههای اجرایی هستند تصریح کرد: انتظار دستگاههای اجرایی از رسانه ها این است که انعکاس فعالیت ها و اقدامات دستگاهها به خوبی صورت گیرد و  دغدغه ها و نیازهای دستگاههای اجرایی را نیز به خوبی بازگو کنند.

به گفته وی ارتباط با رسانه ها و شرکت شهرک های صنعتی در استان مطلوب بوده و رسانه ها همواره تعامل خوبی با این شرکت داشته و وظیفه خود می دانیم در جهت تقویت این تعامل تلاش بیشتری صورت گیرد.

خلیل زاده افزود: یکی از برنامه های جدی شرکت شهرک های صنعتی استان، ارتقا شاخص های عمومی و اختصاصی است و برای تحقق این امر با برخورداری از ظرفیت های موجود از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی  ادامه داد: توسعه شهرک های صنعتی و فعال کردن منطقه ویژه اقتصادی اترک  و تامین زیرساخت های مورد نیاز برای استقرار صنایع از مهمترین برنامه های این شرکت است تا از این طریق این استان بتواند وضعیت خود را در کشور بهبود بخشد.

مدیر اجرایی خانه مطبوعات استان گلستان نیز در این دیدار ، همکاری و تعامل بیشتر دستگاههای اجرایی استان با رسانه ها و خانه مطبوعات شد و گفت: صنعت استان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید نقش خود را پررنگتر کند و در حوزه اطلاع رسانی گام های موثرتری بردارد.

یحیی آذری افزود: شرکت شهرک های صنعتی استان تلاش های خوبی را انجام داده است که لازم است  این تلاش ها باید در رسانه ها انعکاس داتشه باشد.

وی گفت: برگزاری تورهای مطبوعاتی، کارگاههای آموزشی به منظور تربیت نیروهای متخصص در حوزه شهرک ها و نواحی صنعتی،  برگزاری جشنواره ها و همچنین بازدید از دفاتر خبرگزاری ها ، سایت ها و مطبوعات  از موضوعات مورد انتظار اهالی رسانه از شهرکهای صنعتی است.

photo_2016-07-29_18-00-28

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۴ ب.ظ

دیدگاه