هفته خبرنگار ویادی ازعبدالقیوم آق‌آتابای خبرنگار مجروح گنبدی، عمل جراحی مجدد،نیاز به همیاری مسئولان و پیگیری خبرنگاران دارد

البرز گلستان با توجه به اینکه عبدالقیوم آق‌آتابای خبرنگار باتجربه گنبدی در اوارخر اسفند ماه سال گذشته در واقعه ای تلخ  در حفاظت از منابع طبیعی و مراتع این شهرستان مورد اصابت گلوله ای ناجوانمردانه قرار گرفت.

عبدالقیوم آق آتابای از خبرنگاران قدیمی و فعال اجتماعی است که در سال ۹۸ به عنوان مدیر عامل شرکت تعاونی مرتعداران برای حفظ منابع طبیعی و مراتع در خدمت مردم شهرستان گنبدکاووس بود و توسط یکی از دامداران غیر بومی که با بیش از ۳۰۰ گوسفند بدون مجوز از مراتع منطقه سوء استفاده و با ورود به اراضی باعث تخریب محصولات کشاورزان می شد با شلیک مستقیم تفنگ شکاری به شدت مصدوم شد.

«عبدالقیوم آق‌آتابای» که هم اکنون مدیرمسئول یک هفته نامه و مدیر پایگاه خبری است، عضویت در هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان و مدیر نمایندگی این خانه در شرق استان گلستان را در کارنامه خود داراست و بارها نیز از وی به عنوان خبرنگار فعال در سطح شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان تجلیل شده است.

در بازدید عده ای از پیشکسوت رسانه ای استان از وی با پبگیری با مهندس هلاکو و قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی قسمتی از مشکلاشان حل شد

ولی از الان درهفته خبرنگار بواسطه عمل جراحی مجدد نیاز به همیاری مسئولان و پیگیری خبر نگاران دارد

وی همچنین گلایه ای از بچه های خانه مطبوعات به واسطه پیگیری و حتی یک احوالپرسی ساده داشته است

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۷ ب.ظ

دیدگاه