ربیعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان ازبرخورداری گلستان از فراوانی امکانات در بخش ارتباطات خبرداد

البرز گلستان/ مهندس محمود ربیعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان در جلسه اقتصاد مقاومتی گفت: امروز دوازدهمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان شکل گرفت.

وی افزود: در طول این دوازده جلسه اقتصاد مقاومتی ۹۳ مصوبه داشته و تا کنون ۸ پروژه به تصویب رسیده است.

ربیعی اظهارداشت: اکنون با توجه به اینکه در پنجمین ماه از سال ۹۵ قرار داریم می طلبد هرچه زودتر برش استانی دستگاه ها را به اتمام برسانیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان گلستان از استعداد و امکانات بسیاری خصوصا در بخش ارتباطات برخوردار است اما کمتر از ۲۵ درصد از ظرفیت ارتباطات استفاده می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: باید توجه داشته باشیم که پرداختن به نکات ویژه باعث رشد و تعالی اقتصاد استان می شود که در این راستا باید تلاش های صورت گیرد.

وی افزود: موضوعاتی که امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی مطرح شد خصوصا در حوزه ارتباطات بسیار مهم و مورد توجه بود که بیاد به طور جدی دنبال شود.

ربیعی اظهارداشت: در بخش مناطق روستایی تفاهم نامه هایی اجرا شده که باید تفاهم نامه های جدید شکل گیرد.

وی با بیان اینکه اکتشافات نفتی باید افزایش پیدا کند، تصریح کرد: ضریب نفتی در پایین آمدن هزینه های خانوار می تواند بسیار کمک کننده باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۵ ب.ظ

دیدگاه