سرهنگ جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان از امنیت به عنوان یکی از مهمترین شاخصه‌های جذب گردشگر در مناطق مختلف نام برد

البرز گلستان/سرهنگ”علی‌اکبر جاویدان” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه استان گلستان از استان‌های پرتردد و مسافرخیز کشور است، گفت: وجود مناطق طبیعی و گردشگری بسیار زیبا و قرار گرفتن استان گلستان در مسیر بارگاه حضرت امام رضا (ع) از مهمترین دلایل جذب گردشگر در استان گلستان است.

وی افزود: در چند سال اخیر به لحاظ توسعه صنعت گردشگری و افزایش امکانات در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری، ‌استان گلستان به عنوان مقصد مسافران تعیین شده و همه ساله میزبان خیل بی‌شماری از مسافران از اقصی نقاط کشور هستیم.

وی امنیت را به عنوان یکی از مهمترین شاخصه‌های جذب گردشگر در مناطق مختلف اعلام کرد و اظهار داشت: امنیت مسافران در مناطق مختلف استان به خوبی تامبن خواهد شد،‌ ضمن اینکه خود مسافران نیز بایستی هنگام حضور در مناطق تفریحی و گردشگری نکات ایمنی را رعایت کرده و به توصیه‌های پیشگیرانه پلیس عمل کنند.

سرهنگ جاویدان به استقرار ۱۸ ایستگاه پلیس در مناطق گردشگری استان و ایجاد امنیت مطلوب تفرجگاه ها اشاره کرد و گفت: علاوه بر استقرار ایستگاه‌های پلیس، این مناطق تحت پوشش نامحسوس پلیس نیز قرار خواهند گرفت و با هرگونه تخلفات و ناهنجاری‌های اجتماعی برابر قانون برخورد خواهد شد

فرمانده انتظامی استان گلستان ضمن هشدار به متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت در مناطق گردشگری از آنان خواست خود را با هنجارهای اجتماعی و اخلاقی جامعه وفق داده و در غیر این صورت با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

وی هدف پلیس را ارتقاء امنیت و جلب رضایت مردمی بیان کرد و گفت: خوشبختانه در سال گذشته استان گلستان به لحاظ رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس، ‌رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

سرهنگ جاویدان انتظار پلیس از مسافران را رعایت هنجارها و شئونات اخلاقی در سواحل دریا و مناطق گردشگری اعلام کرد و از آنان خواست هرگونه ناهنجاری‌ها و تخلفات را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند./

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۷ ب.ظ

دیدگاه