مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران گلستان : عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا، ایثارگران و صبر و پایداری خانواده‌ این عزیزان است

 

.مدیرکل بنیاد گلستان اظهار کرد؛ عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا، ایثارگران و صبر و پایداری خانواده‌ این عزیزان است

البرز گلستان به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در در حاشیه دیدار با خانواده معظم شهیدان سید ابوالقاسم ضیایی و سلیمان برزگر در شهرستان علی آباد کتول در گفتگو با خبرنگار ایثار گلستان گفت: صبر و شکیبایی خانواده‌ معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر توطئه‌ دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری دفاع کرده‌اند.
وی ادامه داد: تأسی به امام حسین (ع) و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی که ثمره درس گرفتن از قیام عاشوراست موجب قدرت گرفتن کشور شده و به برکت همین روحیه جهاد است که با تقدیم هزاران شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس، کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.
سردار شهید سید ابوالقاسم ضیایی در تاریخ ۶ دی ۱۳۳۷ در روستای برفتان شهرستان علی آباد کتول دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۳۶۵ در منطقه سومار هفت تپه به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید سلیمان برزگر در تاریخ ۲ فروردین ۱۳۴۱ در روستای کردآباد شهرستان علی آباد کتول دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۶۳ در منطقه بانه بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید حسین علمشاهی در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۳۴۵ در روستای کردآباد شهرستان علی آباد کتول دیده به جهان گشود و در تاریخ ۸ شهریور ۱۳۶۴ در منطقه سومار بر اثر اصابت ترکش به شکم به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

 

خبر زهره رحمانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۶ ق.ظ

دیدگاه