باانتصاب عزیز زاده بعنوان دادستان بندرگز،مزیدی دادستان کردکوی شد

کدخبر:۷۱۰۱۵

معرفی دادستانهای جدید بندرگز و کردکوی

البرز گلستان/با حضور رئیس کل دادگستری گلستان و اسپانلو دادستان مرکز استان فرماندار و شهردار کردکوی ، دادستانی شهرستان کردکوی به علیرضا مزیدی و دادستانی بندرگز به هادی عزیززاده، سپرده شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم معرفی دادستانهای جدید از آنان خواست: مطالبه حقوق عامه را جدی بگیرند و به نمایندگی از مردم، حقوق عمومی را مطالبه کنند.

حیدر آسیابی افزود: یکی از الزامات مطالبه حقوق عامه، حضور میدانی در بین مردم و سطح شهرستان است تا از نزدیک مشکلات را لمس و حل آن را از دستگاه های متولی مطالبه کنند.

آسیابی افزود: حل مشکل سایت زباله آرادشهر، راه اندازی آنژیوگرافی کردکوی و گنبدکاووس ،باز شدن گره ۱۷ ساله پتروشیمی گلستان و احیای واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله مواردی هستند که با حضور میدانی و پیگیری مطالبات مردمی از سوی دستگاه قضایی محقق گردید.

رئیس کل دادگستری گلستان بازگرداندن اراضی پروژه موسوم به عمانی ها در بندرگز به بیت المال را مصداق دیگری از اقدامات دادگستری گلستان ذکر نموده و بیان داشت: ورود دستگاه قضایی به این پروژه یکی از مطالبات مردمی بود که پس از بازدید از آن ، دستگاه متولی ملزم به طرح دادخواست برای خلع ید این پروژه شد و با حکم قضایی صادره به میزان ۵۲ هکتار از زمین های ساحلی این شهرستان ، خلع ید شد و آماده برای واگذاری به سرمایه گذار جدید برای ایجاد طرح های گردشگری است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۷ ق.ظ

دیدگاه