مهندس مصدقی مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان خبرداد:اتمام بهسازی محور ارتباطی آق قلا به گمیشان در شمال غرب استان با اجرای عملیات حفاظتی قیرپاشی (فوگ سیل)

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد: بهسازی محور ارتباطی آق قلا به گمیشان در شمال غرب استان با اجرای عملیات حفاظتی قیرپاشی (فوگ سیل) در سال جاری به اتمام رسید.

البرز گلستان/ مهندس “عادل مصدقی” مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان در گفت و گویی خبری، طول اجرای این عملیات را ۱۵ کیلومتر و از کیلومتر پنج تا روستای کله پست در ۱۲ کیلومتری شهرستان گمیشان خبر داد.

وی گفت: این عملیات در ادامه بهسازی محور ترانزیتی و شریانی اینچه برون – گنبدکاووس صورت گرفته و برای هر کیلومتر آن حدود ۵۰ میلیون ریال منابع مالی از محل منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور هزینه شده است.

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان، محور آق قلا- گمیشان را از محورهای فرعی درجه یک و آسفالته با طول ۴۰ کیلومتر بیان کرد که از گمیشان به سمت جاده آق قلا- اینچه برون امتداد دارد.

مصدقی ادامه داد: حجم ترافیک بالای محور به جهت واقع شدن در مسیر ترانزیتی اینچه برون- گنبدکاووس، سطح محور را دچار تخریب کرده بود که با اجرای این عملیات سعی شده تا رویه آسفالت، حفظ و سطح تخریب محور کاهش یابد.

وی افزود: در صورت تامین و تخصیص اعتبار لازم، عملیات راهداری دیگری از جمله روکش آسفالت و خط کشی نیز بر روی این محور صورت خواهد گرفت.

استان گلستان که در شمال ایران واقع است، حدود پنج هزار کیلومتر از راه های کشور را تحت پوشش استحفاظی خود دارد که ۲۵۴ کیلومتر آن راه فرعی و آسفالته است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۶ ب.ظ

دیدگاه