مدیرراهداری راه وشهرسازی گلستان خبر داد:۲۳ لغایت۲۹آبان ماه هفته ایمنی ویادمان قربانیان سوانح رانندگی باشعارهمه با هم برای تصادف کمتر و خانواده‌ای شادتر

  • مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان با بیان اهمیت هماهنگی و همفکری دستگاههای اجرایی و مردم برای تحقق ایمنی در جاده ها، گفت: لازمه این امر و کاهش تصادفات جاده ای و داشتن خانواده ای شادتر که شعار هفته ایمنی امسال است، تعامل همه جانبه سازمان ها و مردم است.

به گزارش سرویس خبر پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از  اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس “عادل مصدقی” در جلسه هماهنگی برای اجرای برنامه های هفته ایمنی سال ۹۴ با حضور اعضای کمیسیون حمل و نقل استان در اداره کل راه و شهرسازی، افزود: بنابراین، ضرورت بهره گیری از ظرفیت های استانی و مشارکت دستگاههای کمیته ایمنی استان به ویژه تشکل های مردم نهاد غیردولتی برای طراحی و اجرای برنامه های متناسب با ایام نامگذاری شده در این هفته، دوچندان می شود.
وی ادامه داد: با مشارکت مردم در طراحی و اجرای برنامه های هفته ایمنی است که می توان توجه افکار عمومی را به مسئولیت اجتماعی آنان در قبال رانندگی ایمن و اهمیت تامین ایمنی گروه های آسیب پذیر جامعه جلب کرد و حساسیت آنان را برانگیخت تا به اهداف اصلی هفته ایمنی همچون سال گذشته دست یابیم.
وی افزود: براساس ابلاغیه کارگروه اجتماعی، آموزش و فرهنگ ایمنی کمسیسون ایمنی راه های کشور ۲۳ لغایت ۲۹ آبان ماه سال جاری به نام هفته ایمنی و یادمان قربانیان سوانح رانندگی نامگذاری شده است.
مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان با اشاره به نامگذاری ایام این هفته، گفت: روز شنبه ۲۳ آبان به نام عابران پیاده، روز یکشنبه ۲۴ آبان به نام قربانیان سوانح رانندگی، روز دوشنبه ۲۵ آبان به نام کودکان و دانش آموزان، روز سه شنبه ۲۶ آبان ماه به نام سالمندان و افراد کم توان، روز چهارشنبه ۲۷ آبان به نام موتورسیکلت سواران، روز پنجشنبه ۲۸ آبان به نام رانندگان و روز جمعه ۲۹ آبان به نام روز خانواده نامگذاری شده است.
مصدقی افزود: کمیسیون ایمنی راه ها و ادارات کل و سازمان های مرتبط استان، برنامه هایی را فراخور این ایام تدارک دیده که بزودی اعلام می شود و در طول هفته به اجرا در خواهند آمد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۰۷ ب.ظ

دیدگاه