کردی سرپرست بیمه سلامت شهرستان کردکوی

البرز گلستان/ کردی سرپرست بیمه سلامت شهرستان کردکوی آخرین آمار بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت را ۴۱۵۹۲ نفر اعلام کرد.

وی در مصاحبه ای با خبرنگاران در باره فعالیتهای اداره بیمه سلامت شهرستان نصب و راه اندازی سیستم چاپ و صدور دفترچه در سطح شهرستان تحویل سریعتر دفتر چه های بیمه در مدت زمان حدود ۲۰دقیقه که در سابق چند روز طول می کشید .

وی همچنین از اصلاح آمار بیمه شدگان روستایی و خارج نمون بیمه آنهایی که دارای همپوشانی بیمه ( دارای دو یا چند دفترچه بیمه ) بودند و تایید نسخ داروئی در سطح شهرستان اعلام کرد.

کردی در باره مسائل بیمه سلامت در سطح بیمارستان اظهار کرد:به منظور نظارت بر بیمه سلامت در سطح بیمارستان و به منظور رسیدگی به اسناد پزشکی نماینده ای از این اداره در  بیمارستان مشغول نظارت بر این خدمات دهی می باشد.

وی در ادامه از کسانی که فاقد پوشش بیمه ای هستند  در خواست کرد که می توانند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی و بدون هزینه دفتر چه کارت سلامت دریافت کنند.

سرپرست بیمه سلامت شهرستان کردکوی از راه اندازی دفتر پیشخوان در سطح شهرستان جهت تسهیل در امور بیمه گری  نام برد و اعلام کرد: این اداره آمادگی لازم در جهت دریافت پیشنهادات و انتقادات و جوابگویی در باره باجه پیشخوان در جهت خدمات رسانی بهتر می باشد.

وی همچنین از تلفن گویای ۱۶۶۶ جهت پاسخ گویی به سوالات بیمه گری نام برد و همچنین شماره پیامک ۱۰۰۰۰۰۲۳۶۸۹۰۸جهت دریافت اطلاعات مورد نیاز در حوزه سلامت نام برد.

کردی در خاتمه از تایید داروی انترنتی و پذیرش اسناد پزشکی در سطح شهرستان که قبلا در استان صورت می پذیرفت خبر داد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۸ ب.ظ

دیدگاه