متن بیانیه مدیرکل بنادرودریانوردی گلستان به مناسبت روز جهانی قدس

البرز گلستان/ اله یاراسعدی مدیرکل بنادرودریانوردی گلستان بمناسبت روزجهانی قدس ازهموطنان عزیز گلستان جهت شرکت درمراسم راهپیمایی روزقدس با صدور بیانیه ای  از تمامی مردم استان گلستان جهت حضور پرشور در راهپیمانی این روز دعوت کرد.

متن کامل بیانیه  به این شرح  است:

روز جهانی قدس، یعنی تک تک مسلمانان، حتی با دست خالی و مشت های گره کرده خود، با پشتوانه ایمان و معنویت، می توانند نیرویی مؤثر بر علیه اسرائیل غاصب و صهیونیسم بین الملل باشند.

قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است، قدس سرزمین انبیاء واولیای خداست که با توطئه استکبار جهانی و تزویر سران برخی کشورهای عربی و استکبار جهانی به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطینی مبدل شده است.

روز قدس روز ایستادگی مستضعفان جهان دربرابر مستکبران است و آن هم مظلومیتی بی مرز که حد و مرز آن را شاهدان شهید تعیین می کنند؛ قدس دفتر خونین، شجاعت ها ومقاومت های جوانان اسلام است. هر برگ از این دفتر یادمان حماسه های ماندگار،فریادهای مظلومانه آن دیار است و قدس اولین قبله مسلمانان،درواقع قلب اسلام است.

ما ضمن اعلام آمادگی و شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس ، تمامی اقشار جامعه وآحاد ملت را جهت شرکت در راهپیمایی عظیم  روز قدس دعوت می نمائیم.   اسعدی مدیرکل بنادرودریانوردی گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷ ب.ظ

دیدگاه