مهندس شهمرادی مدیرعامل مخابرات استان گلستان:سرعت دانلود مشترکان اینترنت پرسرعت استان گلستان از سطح متوسط کشوری بالا تر است .

مهندس شهمرادی: موفقیت درکسب و کار مستلزم حضور در بازار رقابت است .

البرز گلستان/مهندس شهمرادی که در جمع عاملین فروش ADSL سخن میگفت : با اشاره به پهنای باند اختصاص یافته به استان افزود: سرعت دانلود مشترکان اینترنت پرسرعت استان گلستان از سطح متوسط کشوری بالا تر است .

وی گفت : مزیت های رقابتی مخابرات و ارزشهایی که میتوان به مشترکان و متقاضیان adsl پیشنهاد داد درمقایسه با سایر رقبا بسیار بیشتر است و این همت را میطلبد که این مزایا به مشترکان معرفی شود تا آنان نیز اطلاعات لازم درخصوص سرویسها و خدمات و تفاوت آن با سایر محصولات موجود در بازار را بدست آورند .

مدیرعامل مخابرات گلستان ادامه داد : نگاه علمی به کسب و کار در هدف افزایش سهم بازار اهمیت دارد و شناسایی مشترکین و نیاز آنان از راهکارهای موفقیت در کسب و کار است .

وی مشترکین غیر حرفه ای را فرصتی برای جلب مشتری و وفاداری آنان دانست و گفت :باید از روشهای جدید ارتباط با مشتری استفاده کرد و برنامه ها و طرحهای در خصوص افزایش رغبت مشتریان در استفاده از محصولات مختلف اینترنت پرسرعت را ارائه نماییم .

مهندس شهمرادی با اعلام این مطلب که پیمانکاران به عنوان همکاران ما باید با توجه به اهداف در نظر گرفته شده برنامه ریزی نمایند افزود: افزایش نظارت و کنترل و رصد روزانه بر فرآیندهای کاری و فروش محصولات پیمانکاران در دستور کار قراردارد و درارزیابی های انجام شده پیمانکاران موفق تشویق و از ادامه کار پیمانکارانیکه از هدف در نظر گرفته شده فاصله دارند جلوگیری خواهد شد.

در پایان این جلسه از پنج پیمانکار موفق در ارائه خدمات adsl در استان گلستان تقدیر بعمل آمد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۴ ق.ظ

دیدگاه