دادستان رامیان در خصوص انتشار تصاویر آرشیوی و اخبار کذب در خصوص قطع بی رویه درختان رامیان : با متخلفان فضای مجازی برخورد جدی خواهد شد.

البرز گلستان/دادستان شهرستان رامیان در گفتگو با خبرنگار هیرکان خبر با اشاره به گزارشاتی که در خصوص قطع درختان جنگلی در منطقه ی رامیان ، سرتپه و پشمکی واصل شده بود اظهارداشت؛ در معیت فرماندار و مسئولین اداره منابع طبیعی شهرستان و بهره بردار منطقه، در محل حاضر شدیم و از آنجاییکه جهت بهره برداری از جنگل ها، راه دسترسی احداث کردند و درختانی که  از حیث ارتفاع خارج شده و پوسیده بودند و الزاما باید از رده خارج می شدند را قطع کرده اند تخلفی صورت نگرفته است.
وی با اشاره به اینکه لازمه ی بهره برداری از این مناطق راه دسترسی بوده و علاوه بر آن در موارد خاص هم مانند آتش سوزی باید یک راهی را ایجاد کرده باشند عنوان کرد: با توجه اخبار منتشر شده مبنی بر، بهره برداری غیر مجاز در منطقه، عازم محل بهره برداری شدیم و شرایط موجود را رصد کردیم که بر این اساس آن گزارشات را کذب می دانیم.
ابراهیم نیا توضیح داد:  هیچ موردی از تخلف را در این منطقه رویت نکردیم و تمام موارد با اجازه ی منابع طبیعی بوده و درختان چکش خورده قطع شده بودند و بهره بردار در حال تخلیه آن چوب هایی بوده که در منطقه وجود داشته است.
وی در پایان تصریح کرد: بررسی های لازم را در خصوص این گزارشات و خلاف هایی که در سایت های مجازی و خبرگزاری ها انجام شده بود را پیگیری می کنیم و آن گزارش دهنده را شاسایی و برخورد قانونی با آن شخص خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۹ ب.ظ

دیدگاه