مهندس نصیری مدیرعامل شرکت برق گلستان: مشترکانی که مصرف ماهانه آنها از مدت مشابه سال قبل کمتر باشد ازمشوق‌ها و جوایز برخوردار می‌شوند

البرز گلستان/مهندس نصیری  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان علی‌آبادکتول اظهار داشت: همه کشاورزان استان گلستان که از چاه برقی استفاده می‌کنند در صورت خاموشی ۴ ساعته در طول روز، مصرف ۲۰ ساعت باقیمانده آن‌ها رایگان است.

وی افزود: کشاورزان در ازای یک هفته خاموشی غیرمتوالی در هر ماه، برق مصرفی آن‌ها رایگان محاسبه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان تصریح کرد: مشترکانی که مصرف ماهانه آنها از مدت مشابه سال قبل کمتر باشد علاوه بر مشوق‌ها از جوایز این شرکت نیز برخوردار می‌شوند.

نصیری گفت: امسال پیک مصرف در بخش خانگی از ساعت ۱۳تا۱۷ عصر و در بخش تجاری ساعت ۱۹ تا ۲۳ شب  خواهد بود و به مشترکان توصیه می‌شود برای کاهش بهای برق مصرفی دمای وسایل خنک‌کننده را بین ۱۹ تا ۲۳ قرار دهند.

وی اظهار کرد: با تعیین ۶۴ مگاوات سهمیه کاهش پیک برای تابستان امسال در استان گلستان از سوی شرکت توانیر، شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان برای تحقق این امر، اجرای طرح ساعت به وقت گلستان را در چهار روز از روزهای فصل تابستان که بیشترین مصرف برق در آنها برآورد شده است را در دستور کار خود قرار داده است.

نصیری افزود: براساس مصوبه ستاد مدیریت مصرف استان، روزهای ۲۸ تیر و ۴، ۱۱ و ۱۸ مرداد، روزهایی هستند که در آن، این طرح با همکاری مشترکان اداری به اجرا گذاشته می‌شود و مشترکان اداری با از مدار خارج کردن داوطلبانه وسایل برقی غیرضروری و پرمصرف خود از ساعت ۱۳ تا ۱۵ به عنوان زمان اوج مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان را در تحقق کاهش ۶۴ مگاواتی پیک مصرف یاری می‌کنند/تسنیم

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۲ ق.ظ

دیدگاه