مهندس شهمرادی مدیرعامل مخابرات گلستان:رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات موجب خواهد شد موانع پیش روی اشتغالزایی برداشته شود.

البرز گلستان/مهندس شهمرادی مدیرعامل مخابرات گلستان با تبریک میلاد ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) ، سالروز ورود آزادگان را یادآور رشادتها و فداکاریهای آنها دانست و گفت: توصیف دوران اسارت این عزیزان دشوار است و تکریم و تمجید صبوری آزادگان را نمیتوان به سادگی انجام داد .

وی همچنین با اشاره به عملکرد شرکت در ماههای اخیر افزود: سیاستها و برنامه های شرکت در راستای تحقق اهداف در نظر گرفته شده ، در حال اجراست و همدلی وتلاش کارکنان موجب میشود برنامه ها با سرعت ودقت بیشتری انجام شود و تکیه بر تعصب و پشتوانه کارکنان ضامن تحقق اهداف خواهد بود.

مدیرعامل مخابرات گلستان همخوانی هزینه ها و درآمدها را از عوامل رشد و توسعه شرکت عنوان کرد و افزود:حضور رقبا در بازار موجب تغییر رویکرد مخابرات نسبت به مشتریان شده است .

مدیرعامل مخابرات گلستان شناسایی مشتریان و معرفی خدمات و سرویسهای مخابرات را وظیفه تک تک کارکنان دانست و افزود: به اتفاق هیئتی به دیدار مشتریان عمده و کلان رفته و علاوه بر معرفی سرویسها و خدمات مشکلات احتمالی را بررسی و آنان را به استفاده مجدد از این محصولات و سرویسهای جدید ترغیب کرده است.

مهندس شهمرادی از رسالت بزرگ حوزه ارتباطات وفناوری اطلاعات سخن گفت و اضافه کرد : رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات موجب خواهد شد موانع پیش روی اشتغالزایی برداشته شود.

وی درخصوص مزیت های ict گفت : ict فضا و فرصت مناسبی برای اشتغالزایی ایجاد کرده است و آمادگی مخابرات گلستان برای استفاده از ایده ها و طرحهای اشتغالزایی فارغ التحصیلان و دانشجویان در این حوزه را اعلام نمود.

وی فضای کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را متنوع دانست و گفت به تعداد بیکاران در این حوزه شغل وجود دارد.

در پایان این جشن که همراه با اجرای موسیقی و برنامه طنز بود از ۲۳ تن از همکاران آزاده تجلیل شد.

pic1639

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۷ ب.ظ

دیدگاه