مهندس قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی گلستان: دیده بانها باید همیشه آماده اطلاع رسانی واطفاء حریق باشند

البرز گلستان/مهندس قزل سفلو مدیر کل منابع طبیعی استان گلستان طی جلسه ای ضمن عرض تسلیت شهادت همکار قرقبان منابع طبیعی شهرستان نور به همکاران ، بر استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود جهت اطفاء حریق خصوصاً با شروع فصل برداشت گندم تاکید نموده ، گفتند: از ظرفیت مجریان طرح های جنگلداری در تمامی موارد منابع طبیعی بالاخص مقابله با حریق در جنگلها و مراتع باید استفاده شود و مجریان باید آمادگی لارم را داشته باشند .

مهندس قزلسفلو در ادامه بر استفاده از ظرفیت کارگروه های اطفاء حریق شهرستانی و نیز ظرفیت فرمانداران و دستگاه های اجرایی تاکید کردند..

مدیر کل منابع طبیعی گلستان همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت دیده بانها و توان آنها تاکید نموده گفتند : دیده بانها باید همیشه آماده اطلاع رسانی ، همچنین  آماده اطفاء حریق باشند .

وی در ادامه افزود: آتش برها باید هرچه سریعتر احداث شوند تا در صورت وقوع حریق مانع عبور آن شوند ، در ادامه بر لزوم اطلاع رسانی لازم و بموقع جهت یاری همکاران و مجریان طرح ها تاکید نمودند.چ

 مهندس قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی در خاتمه با هشدار به دامداران غیرمجاز در منابع طبیعی  گفتند: پیگیری شود دامدارانی که حقوق خود را از دولت دریافت نمودند به هیچ وجه دامشان به داخل جنگل وارد نشود ، در غیر این صورت اعمال قانون خواهند شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۲ ب.ظ

دیدگاه