بیانیه حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان به مناسب سوم خرداد

بیانیه حضرت آیت الله نورمفیدی به مناسب سوم خرداد

البرز گلستان/نماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان در بیانیه‌ای تاکید کرد ؛امروز هوشیاری مردم به رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،توطئه های قدرت‌های استکباری، علیه ایران اسلامی را نقش بر آب کرده است.

درمتن این بیانیه آمده است:

عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس که آزادی خرمشهر را در سوم خردادماه سال ۱۳۶۱ رقم زد، ضربه‌ای اساسی و تعیین‌کننده را بر پیکر نظام سلطه وارد ساخت و تمامی معادلات، باورها و ذهنیت‌ها پیرامون توانمندی‌ها و قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را تغییر داد.

دشمنان نظام در راس آن ها آمریکای جنایتکار به خیال واهی خود گمان می بردند که می توانند با جنگ عزم راسخ ملت ایران را خدشه دار نمایند و با حمایت همه جانبه از صدام خرمشهر را اشغال نموده قصد پیشروی در خاک ایران عزیز را داشتند اما با مقاومت و پایمردی رشید مردان و زنانی رو به رو شدند که در لبیک به پیشوا و دفاع از دین و آئین خود جان خود را فدا کردند و پس از مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام و نیروهای مسلح ایران اعم از بسیج، ارتش، سپاه و نیروهای مردمی با قدرت ایمان و صلابت مثال زدنی، خرمشهر عزیز را از چنگال چکمه پوشان بعثی خارج کردند و این به عنوان یک افتخار بزرگ در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ثبت شده و برای همیشه در تاریخ خواهد درخشید.

امروز نیز هوشیاری مردم به رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،توطئه های قدرت‌های استکباری، علیه ایران اسلامی را نقش بر آب کرده و در سال((اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل)) درجهت تحقق شعار سال گام بر می دارد.

اینجانب با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) ،فرارسیدن سوم خرداد این روز بزرگ را که به برکت آن ایثارگریها و رشادتها روز ملی مقاومت و ایثار نام نهاده شد است ،گرامی داشته و توفیق همگان را در مسیر ترویج و پاسداشت آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)، از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم. با ما همراه باشید در?????
channel: @kanon_golshan

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۳ ب.ظ

دیدگاه