مهندس مصدقی مدیر راهداری گلستان : باید به سمت مدرنیزه کردن فعالیت های راهداری به پیش رویم.

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان، یکم دی ماه روز راهدار را به عنوان نمادی از سراسر سختی ها و تلاش مجموعه راهداران استان در گرمای تابستان و سرمای سوزناک زمستان بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس “عادل مصدقی” در پنجمین جلسه شورای راهداری این اداره کل که به مناسبت هفته حمل و نقل و راهداری در اداره راه و شهرسازی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، گفت: این روز فرصتی برای تجلیل از فعالان عرصه ای است که شبانه روز برای آرامش مردم و کاربران سطح جاده ها بویژه مناطق کوهستانی و صعب العبور استان در تلاشند.
به گفته وی، اگرچه فعالیت های راهداری زمستانه از دو ماه قبل با شروع سرمای هوا و با اعزام اکیپ های راهداری اداره کل در سطح راه ها بویژه مناطق کوهستانی استان، آغاز شده اما یکم دی ماه، فرصتی برای به تصویر کشیدن گوشه ای از زحمات راهداران به مردم و قدردانی از تلاش و صبوری این عزیزان می باشد.
مصدقی در ادامه به قرائت پیام تبریک رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به مناسبت این روز، پرداخت و گفت: در هفته حمل و نقل و راهداری، برنامه های متنوعی در سطح کشور اجرا شده است.
مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان خاطر نشان کرد: براساس تاکید وزیر راه و شهرسازی باید به سمت مدرنیزه کردن فعالیت های راهداری به پیش رویم.
مصدقی، به همین منظور، خواهان ارائه نظرات و پیشنهادات مسوولان و کارشناسان مرتبط برای اجرای هر چه بهتر این مساله در استان شد.
از تاکیدات دیگر مدیر راه و شهرسازی گلستان، بازسازی ماشین آلات راهداری متوقف و تجهیز ماشین آلات راهداری به آرم و هماهنگی برای پوشش زمستانی راهداران بود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه، گفت: هدف اینجانب از شرکت در جلسه، عرض خسته نباشید و تبریک ایام به شما فرشتگان نجات جاده ها بوده که در شرایط سخت بویژه در سرمای زمستان در راه خدمت به مردم تلاش می کنید.
“محمد حمیدی” با اظهار اینکه خدمات راهداران و عوامل راهداری مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد، گفت: بخوبی به مشکلات این بخش از جمله منابع مالی محدود و دستگاههای با عمر بالا، واقفیم که به دلیل وضعت اعتباری نامناسب، جوابگوی حل تمام مسایل نیستیم اما در دستور کار مدیران ارشد استانی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: انتظار و توقع ما از مجموعه این است که همچون گذشته با تجربه خود برای خدمات رسانی بهتر در جاده ها تلاش داشته باشند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲:۴۷ ب.ظ

دیدگاه