آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان در جلسه شورای اداری استان در پایانه مرزی اینچه برون:امروز مجلس دهم با دولت دست به دست هم بدهند تا دولت به سرعت جلو برود

البرز گلستان /آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، در جلسه شورای اداری استان که با حضور سخنگوی دولت در پایانه مرزی اینچه برون برگزار شد، گفت: : ائمه اطهار همواره خاص مردم را مورد توجه قرار میدادند و در مسیر انتظار نیز باید دولت به آرمان های مردم توجه داشته باشد.

ایت الله سید کاظم نور مفیدی گفت: مناجات شعبانیه بسیار مورد عنایت ایمه بود و اگر با تعامل و دقت نگاه کنیم انسان را از تعلق به خاک انسان را پرواز میدهد. وی با بیان اینکه سوم خرداد را در پیش داریم، ابراز داشت: پیروزی در عملیات بیت المقدس برگ زرینی برای تاریخ انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه گلستان با بیان اینکه میلاد با سعادت امام زمان(ع) را در پیش داریم، بیان داشت: انتظار امروز مورد نیاز کشور ما است و ما باید بیندیشیم ارمان های امام زمان( عج) چیست.

نورمفیدی با بیان اینکه اگر منتظر حکومت منجی بشریت هستیم بیاد انگیزه و علاقه این حکومت را داشته باشیم، خاطر نشان کرد: ما باید به عنوان بک منتظر سمت و سوی ما به سمت خدا باشد. وی با بیان اینکه امروز فرهنگ ها با فرهنگ عالم در حال امیخته شدن است، ابراز داشت: ایران ریشه فرهنگی عمیقی دارد و هیچ فرهنگی به اندازه اسلام ریشه دار و عمیق نیست و یکی از ارمان های حکومت منجی بشریت گسترش فرهنگ اسلام است.

نماینده ولی فقیه گلستان با بیان اینکه مردم داری همواره مورد توجه ایمه اطهار بوده ، افزود: جایگاه مردم در حکومت باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که مردم جایگاه والایی دارد و به ارمان های مردمی باید نظام علاقمند باشد.

وی افزود:مشکلات اجتماعی و آسیب ها ریشه های اساسی دارد که به عقیده بنده مشکلات اقتصادی مهمترین مشکل جهان امروز است.

وی با بیان اینکه دولت باید به ریشه های مسائل بپردازد، افزود: دولت به خوبی در این زمینه فعالیت می کند اما انتظار داریم تا وعده هایی که در سفر سال ۹۳ به استان داده شده را اجرایی کند.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن گلایه مندی از طولانی شدن روند پروژه گردشکری آشوراده، اظهار کرد: این طرح نباید اینقدر دچار کش و قوس پیدا می کرد و زودتر باید به نتیجه برسد. منطقه آزاد تجاری هم یکی از اقدامات موثر برای توسعه استان خواهد بود.

وی گفت: مسائل گردشگری و جاذبه های گردشگری در این استان سرمایه گذاری چندانی بر روی آن انجام نشده است. در حالیکه سرمایه گذاری چندانی نمی خواهد و می تواند چرخ اقتصاد استان را به حرکت درآورد.

امام جمعه گرگان افزود: خوشحالیم که دولت امروز در دست یک فرد روحانی توانمند، با شخصیت، دلسوز و آگاه است. اگر بتوانند کاری انجام دهند وعده می دهند و گرنه قولی به کسی نمی دهند.

آیت نور مفیدی در خاتمه گفت  گفت: امروز مجلس دهم با دولت دست به دست هم بدهند تا دولت به سرعت جلو برود. عده ای هستند که سنگ پرانی می کنند و چوب لای چرخ دولت می گذارند که تعدادشان هم کم نیست، امیدواریم آنان هم به کمک دولت بیایند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۸ ق.ظ

دیدگاه