طهماسبی معاون استاندار گلستان در مراسم اختتامیه و تجلیل از دست‌اندرکاران و خادمین راهیان نور استان:راهیان نور در دل همه مناسبت‌های مختلف ایران قراردارد

البرز گلستان/ طهماسبی معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در مراسم اختتامیه و تجلیل از دست‌اندرکاران و خادمین راهیان نور استان گلستان اظهار کرد:دست آوردهای نظام را کوچک نشماریم  و دست آوردهای خود را به حراج نگذاریم.

وی در ادامه گفت: آزادی‌هایی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد درغرب هم وجود ندارد.ما از تکنولوژی مثبت استقبال می‌کنیم

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: باید بدانیم در کجای جهان قرار داریم و با چه دشمنانی طرف هستیم که تیشه به ریشه اسلام زده و با رژیم جعلی صهیونیست هم‌پیاله شده و این قدرت جمهوری اسلامی ایران را می‌رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان تصریح کرد: مقام معظم رهبری ۲۸ سال زعامت کشور را به دست گرفته و در بدترین و سخت‌ترین شرایط و هجمه‌ها به‌سلامت عبور کردیم.

طهماسبی گفت:  ۵۰ کشور به‌ظاهر اسلامی در جهان وجود دارد که هیچ حساسیتی به ماهواره و اینترنت ندارند و ما با دشمنان بدی مواجه هستیم.

معاون استاندار گلستان با بیان این که تهاجم علیه نظام بسیار زیاد است و در جنگی نابرابر جمهوری اسلامی ایران پیروز است، اضافه کرد: هرچه تلاش و خدمت کنیم کم است و اگر روزی اقناع شویم روز مرگ و نابودی ما است.

طهماسبی افزود: راهیان نور در دل همه مناسبت‌های مختلف  ایران قراردارد که فرهنگ‌سازی می‌کند، در تمام طول سال مناسبت‌های مختلفی داریم که از استراتژی‌های فرهنگی ما است.

وی خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که جوانان ما در سوریه و در دفاع از حرم شهید می‌شوند، این‌ها ظرفیت‌های فرهنگی نظام ما است که هیچ کشور اسلامی از آن استفاده نمی‌کند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۲ ب.ظ

دیدگاه