نظری مدیر کل آموزش و پرورش در مراسم استقبال از جشن های مبارک دهه فجر: موفقیت آموزش و پرورش نیازمند همکاری همه دستگاه ها است

کدخبر:۶۷۷۶۲

البرز گلستان مدیر کل آموزش و پرورش در مراسم استقبال از جشن های مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: موفقیت آموزش و پرورش نیازمند همکاری همه دستگاه هاست.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، عصر یکشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور استاندار گلستان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی مراسم استقبال از جشن های مبارک دهه فجر در کانون طه شهرستان گرگان برگزار شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: سه هزار مدرسه در استان گلستان آماده برگزاری جشن دهه فجر است، همچنین ۲۵ هزار معلم و ۴۰۲ هزار دانش آموز خود را برای برگزاری فجر باشکوه آماده کردند.

 

نظری با ارائه گزارشی از مجموع فعالیت ها و عملکردهی آموزش و پرورش استان در طی یک سال گذشته گفت: آموزش و پرورش دستگاه مهم و بزرگی است که برای توفیق در رسالت خطیرش باید از همه دستگاه ها، نهادها، گروه های جهادی کمک بگیرد.

 

علم آموزی دانش آموزان همراه با تربیت دینی اسلامی تاکید کرد و گفت همه ما مدیون خون شهدا هستیم مدیون مدیران و معلمانی هستیم که با تلاش، ایثار و با تعلیم و تربیت صحیح، دانش آموزان نخبه و متعهدی را تربیت می کنند که جامعه به آنان افتخار خواهد کرد.

 

وی با قدردانی از تلاش های همه فرهنگیان استان افزود: نباید به وضع موجود قانع باشیم بلکه برای رسیدن به اهداف مطلوب باید برنامه‌های ابتکاری، خلاقانه و هنرمندانه طراحی و اجرا کرد.

 

علی محمد زنگانه استاندار گلستان نیز در این مراسم ضمن تبریک چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: اساسنامه منطقه آزاد صنعتی – تجاری اینچه برون که اخیراً به تایید نهایی ارگان‌های متولی رسیده است، از سوی دولت ابلاغ شد.

 

زنگانه تاکید کرد: با این ابلاغ، اکنون منطقه آزاد صنعتی – تجاری اینچه برون، رسمیت یافته و وجهه قانونی پیدا کرده است.

 

وی افزود: خوشبختانه تفاهم نامه پتروشیمی استان پس از یک سال اقدامات حقوقی و اجرایی با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به امضا رسید و با اجرای این پروژه ۴۰هزار میلیارد تومان به درآمدهای ۵۶ هزار میلیارد تومانی استان اضافه می شود.

 

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت گسترش ارتباطات با کشورهای همسایه و منطقه آسیای میانه، گفت: خوشبختانه بن‌بست‌های گذشته در ارتباط با همسایگان شمالی شکسته شده است و ارتباطات خوبی با کشورهای ترکمنستان و قزاقستان و جمهوری تاتارستان روسیه برقرار شده است.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۵:۳۱ ب.ظ

دیدگاه