فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان: اهالی رسانه کسانی هستند که با غم و غصه انسان ها زندگی می کنند، برشعور مردم حرمت می گذارند

البرز گلستان/حجت الاسلام علی اصغر فضیلت در دومین نشست ماهانه مطبوعات استان، افزود: رسانه نقش بیدارگری و گردش اطلاعات دارد و درراستای افزایش آگاهی و دانش مردم می تواند موثر باشد که خود یکی از شعائر انسانی است.

وی پیام روز جهانی مطبوعات را خداقوت گویی به تلاشگران این عرصه عنوان کرد و افزود: اهالی رسانه کسانی هستند که با غم و غصه انسان ها زندگی می کنند، برشعور مردم حرمت می گذارند و از هر وسیله ای برای دیده شدند استفاده نمی کنند؛ عقل، دین و علم را در راستای راه مقدس اطلاع رسانی حفظ می کنند.

حجت الاسلام فضیلت در ادامه به ارائه گزارش کار این اداره کل پرداخت و خاطرنشان کرد: با وجود تعویق سه باره، توسعه زیر بنایی خانه مطبوعات انجام شد و بانک اطلاعات خبرنگاران و اهالی رسانه کلید خورد؛ تا ١٧ مرداد ماه این ساماندهی انجام خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: برون سپاری فعالیت های خانه مطبوعات  نیز در حال اجرا است که بعد از ١٠ سال جشنواره قرآنی مطبوعات و رسانه با اعلام آمادگی دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مهمترین معضل حوزه مطبوعات را نامتوازن بودن توزیع آگهی از سوی دستگاه های عمومی و دولتی به عنوان صاحبان آگهی دانست و افزود: محدودیت منابع مالی مهمترین اتفاق حول مطبوعات به دلایل بسیاری است که به ١۴ سال قبل برمی گردد.

وی خاطر نشان کرذ: اگر حداقل به میزان ۵٠ درصد دراین حوزه توفیق داشته باشیم حال مطبوعات خوب خواهد شد و این با ورود استانداری و دستگاه های اجرایی می تواند اجرایی شود.

دومین نشست ماهانه مطبوعات استان به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات با موضوع “نقش رسانه در دنیای امروز و انتخابات اخیر” با حضور مدیران مسئول و خبرنگاران استان در سالن نگاه تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزارشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۱ ب.ظ

دیدگاه