مهندس شهمرادی مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان اوقاف ظرفیت ویژه ‎ ای در کشور و استان دارد و یک فرصت برای توسعه استان محسوب می ‎ شود

به گزارش البرز گلستان  مهندس؛ غلامعلی شهمرادی صبح امروز در مراسم انعقاد تفاهم  نامه همکاری اداره  کل اوقاف و امور خیریه گلستان با شرکت مخابرات استان اظهار کرد: اوقاف ظرفیت ویژه  ای در کشور و استان گلستان دارد و یک فرصت برای توسعه استان محسوب می  شود .

وی با بیان اینکه مخابرات مجموعه بزرگی در کشور است و ظرفیت  های بزرگی دارد، گفت: شرکت مخابرات در گلستان با یک هزار و ۳۰۰ نیرو و پرسنل در نقاط مختلف شهری و روستایی استان در حال فعالیت است .

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان تصریح کرد: زیرساخت  های خوبی در حوزه ارتباطات داریم و جزو استان  های پیشگام هستیم و در آخرین ارزیابی که مخابرات کشور از استان  ها به عمل آورد مخابرات گلستان در ارزیابی حوزه  های مختلف زیرساختی و … رتبه سوم را کسب کرد .

شهمرادی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت بزرگ نیروی انسان در مخابرات گلستان بهره برد، بیان کرد: از لحاظ زیرساختی در استان وضعیت خوبی داریم و همه روستاهای گلستان از نعمت یک وسیله ارتباطی برخوردارند و ارتباط  رسانی به این روستاها از لحاظ صرف هزینه و به کار بردن تکنولوژی  ها که ارتباط پایدار ایجاد کنند وجود دارد .

وی با بیان اینکه اینترنت پرسرعت از نیازهای امروزی و مطالبه مردم است، یادآور شد: از یک هزار روستا در گلستان بیش از ۹۰۰ روستای گلستان از اینترنت پرسرعت بهره  مند هستند که گام بزرگی است .

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان اضافه کرد: در انتخابات گذشته بیش از ۹۹ درصد شعب اخذ رای در استان گلستان می‌توانست انتخابات الکترونیک برگزار کند .

شهمرادی، فناوری اطلاعات را محور توسعه دانست و خاطرنشان کرد: مشاغلی که می  تواند به اشتغال کمک کند مغفول مانده است .

وی تصریح کرد: در گذشته فیبر نوری تنها برای اتصال مراکز مخابراتی خودمان و یا اتصال بین شهرها استفاده می  شد اما در حال حاضر درصدد هستیم فیبر نوری به منازل مردم انتقال داده شود تا خدمات با بهترین کیفیت به مردم ارائه شود و از این رو اتصال ۳۰ هزار منزل به فیبر نوری را در شهرهای گرگان و گنبدکاووس دنبال می‌کنیم .

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه دستگاه  های اجرایی بسیاری در استان به فیبر نوری مجهز هستند وامامزادگان و اماکن مذهبی که ظرفیت فرهنگی بزرگی در استان محسوب می  شوند از فیبر نوری برخوردار خواهند شد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۲ ب.ظ

دیدگاه