دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درستاد ساماندهی امورجوانان خبرداد :برگزاری مراسمی در شان جوانان استان در هفته جوان با هم افزائی دستگاهها اجرائی

البرزگلستان/دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان پیش از ظهر پنجشنبه در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال ۹۵ با موضوع هفته جوان که در اداره کل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به جوان بودن نیمی از جمعیت کشور باید به طور ویژه و کارشناسی به مسائل جوانان توجه کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های چشمگیر دستگاه های اجرایی در سال گذشته بیان کرد: دستگاه های اجرایی ارتباط بسیار خوبی با ستاد ساماندهی امور جوانان داشته اند و امسال نیز برنامه های گسترده ای را در دستور کار قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: در هفته جوان با هماهنگی و هم افزایی دستگاه ها شاهد برگزاری مراسمی در خور شأن جوان ایرانی خواهیم بود.

علی اصغر طهماسبی اظهار داشت:بیش از ۲۰ دستگاه اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان هستند و نباید بین این دستگاه ها در اجرای برنامه ها موازی کاری صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: امروز دنیا از دهکده جهانی به خانه جهانی تبدیل شده و اگر نتوانیم از ظرفیت ها و آگاهی ها استفاده کنیم، زندگی را از دست می دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر تحت الشعاع قرار گرفتن زندگی مردم با فضای مجازی اظهار کرد: در انتخابات اخیر حدود ۸۰ درصد مردم از شبکه اجتماعی تلگرام استفاده کردند و هم اکنون نزدیک ۷۷ درصد مردم ایران کابران فضای مجازی هستند.

محمود متقی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان در این جلسه گفت: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در استان ها به ریاست استانداران و جانشینی معاونان سیاسی امنیتی برگزار می شود و حضور مدیران ۲۶ دستگاه از ۳۲ دستگاه اجرایی استان در جلسات الزامی است.

متقی خاطرنشان کرد: در سال گذشته دستگاه های عضو ستاد همکاری بسیار خوب و ویژه ای داشتند و امسال مقرر شده دستگاه های اجرایی مورد ارزیابی قرار بگیرند.

وی گفت: از مدیران و کارشناسان هفت دستگاه برتر حوزه جوانان استان در مراسمی که خردادماه برگزار خواهد شد تجلیل به عمل می آید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۴ ب.ظ

دیدگاه