در آستانه دهه تولیدمقصودلو رئیس اداره صنعت ومعدن و تجارت شهرشتان کردکوی از مشوقهای مالیاتی، تامین اجتماعی و برخورداری از تسهیلات ۴ درصدی و کارا و رونق تولید خبر داد

در آستانه دهه تولید (یکم تیرماه روز ملی اصناف تا دهم تیر ماه روز صنعت معدن) و در سال مزین به حمایت از رونق تولید، صبح سه شنبه در اداره صنعت، معدن و تجارت کردکوی جلسه مشوقهای مالیاتی، تامین اجتماعی و برخورداری از تسهیلات ۴ درصدی و کارا و رونق تولید ضمن بهره مندی از نیروهای معزز شاهد و تحت طیف بهزیستی شهرستان و همچنین بررسی تفاهم نامه واحدهای صنعتی و اداره برق برگزار گردید.
دراین جلسه روساو کارشناسان ادارت برق، فنی حرفه ای، بنیاد شهید، بهزیستی، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کردکوی و مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی حضور داشتند.
مقصودلو ضمن بررسی مشوق ها نظیر دریافت تسهیلات کم بهره و عدم پرداخت بیمه تامین اجتماعی سهم کارفرما با بهره مندی از نیروهای متعهد بنیاد شهید و امور ایثار گران و بهزیستی شهرستان و همچنین شرایط استفاده از مشوقهای مالیاتی را با عنایت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی زیر نظر فنی حرفه ای و صنعت، معدن و تجارت استان گامی مؤثر در راستای کمک به تولید کنندگان در سال حمایت از رونق تولید دانست.
در ادامه مدیریت مصرف بهینه برق و استفاده از سوخت جایگزین در ساعات اوج مصرف را مد نظر قرار داده و راهکارهای اجرائی نمودن آن در شهرستان را مورد بررسی و تبادل نظر قراردادند.
در خاتمه ضمن استماع نظرات و پیشنهادات مدیران واحدهای صنعتی به سوالات و ابهامات مدعوین توسط مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه پاسخ داده شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱۵ ب.ظ

دیدگاه