سرهنگ اثنی عشریه فرمانده تیپ۲۳۰ شهید متاجی گرگان:هشت سال مقاومت دلاور مردانه و شجاعانه مردم ایران،الگویی ماندگار برای جهانیان شد

البرز گلستان/سرهنگ سعید اثنی عشریه فرمانده تیپ۲۳۰ شهید متاجی گرگان در جمع فرماندهان یگان ها به مناسبت ۲۹ فروردین گفت; جانبازی فداکاری و امادگی برای دادن جان،پوشیدن لباس مقدس رزمندگی نظامی را برای هر انسانی افتخار آمیز میکند.
سرهنگ اثنی عشریه تصریح کرد؛ پیام رشد و بالندگی نیروهای مصلح،پیام صلح و دوستی با کشور هاست،البته با هوشیاری ،هرنوع تعرض و تجاوز را با مشت محکم و کوبنده پاسخ خواهند داد.
ایشان افزود؛امروز یگانهای تیپ ۲۳۰ با امادگی کامل و آشنایی به روز به آموزش های ژئوپلیتیکی مناطق مختلف آمادگی هر گونه ماموریتی که برابر دستور سلسله مراتب و فرماندهی معظم کل قوا را دارند.

فرمانده تیپ ۲۳۰ ادامه داد؛هشت سال مقاومت دلاور مردانه و شجاعانه مردم ایران،الگویی ماندگار برای جهانیان شد و ملت مسلمان ایران در این دوران با اتکا به قدرت الهی و ایمان به خدا به جهانیان نشان دادند که با وجود تحمل فشار ها و سختی ها و خسارات جنگی می تواند در مقابل همه زورگویان جهان با همه توان و قدرت پوشالی آنها ایستاد و پیروز شد.

سرهنگ اثنی عشر در پایان گفت؛تضمین استقلال کشور تقویت نیروهای مسلح ،ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و جهادی می تواند راهبر نوین دفاعی انسان محور با توکل به خدا ایجاد الگوی مبارزه با قدرتهای بزرگ،اثبات کارآمدی دین اسلام از دستاورد های هشت سال دفاع مقدس است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۴ ق.ظ

دیدگاه