ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان:اقتصاد مقاومتی مختص بخش دولتی نیست بلکه بخش غیردولتی را نیز شامل می‎شود

البرز گلستان/اولّین جلسه شورای اداری استانداری گلستان در سال۹۵ با حضور صادقلو استاندار گلستان و ومعاونین استاندار و مدیران اجرائی استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید.

در ابتدامهندس محمود ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با تبریک نوروز باستانی اظهار کرد: انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی در هفت اسفند سال گذشته با حضور پرشور مردم به حماسه‎ای به یاد ماندنی تبدیل شد.

وی تصریح کرد: استان گلستان در مرحله اول انتخابات سه نماینده را به طور قطعی انتخاب کرد و تکلیف چهار حوزه انتخابیه دیگر در مرحله دوم انتخابات مشخص خواهد شد.

 ستاد فرماندهی و عملیاتی اقتصاد مقاومتی در گلستان راه‎اندازی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه استارت مرحله دوم انتخابات از روز گذشته در استان زده شد، افزود: نخستین جلسه ستاد انتخابات استان گلستان برگزار شد همه باید همکاری کنند تا این مرحله از انتخابات با موفقیت و بسیار خوب برگزار شود.

مهندس ربیعی با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» از تشکیل ستاد فرماندهی و عملیاتی اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و گفت: اقتصاد مقاومتی دامنه بسیار وسیع و گسترده‎ای دارد، این اقتصاد مختص بخش دولتی نیست بلکه بخش غیردولتی را نیز شامل می‎شود، تنها به بخش روستایی اختصاص ندارد بلکه شهرها نیز باید در این اقتصاد سهمی داشته باشند.

وی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی مبتنی بر تولید داخلی، رقابت‎پذیری کالاها، ایجاد ارزش افزوده، توجه به کارگاه‎ها و مراکز تولیدی کوچ و جلوگیری از هدررفت سرمایه است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۷ ب.ظ

دیدگاه