برگزاری روز زن در مخابرات گلستان/آیت ا… شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری:تحکیم بینان خانواده درکنار مسئولیت های اجتماعی دیگر آنان از وظایف بانوان است .

البرز گلستان/در مراسمی از بانوان شاغل و بازنشسته شرکت مخابرات استان گلستان تجلیل شد.

این مراسم با حضورحضرت آیت ا… شاهرودی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در شرکت مخابرات استان گلستان برگزارشد.

در این برنامه که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن برگزار شد ابتدا مهندس شهمرادی مدیرعامل مخابرات گلستان ضمن تبریک این ایام خجسته افزود: بیش از ۲۰ درصد از کارکنان شرکت را بانوان تشکیل میدهند که عملکرد آنها میتواند در اجرای برنامه ها و اهداف شرکت بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به مسئولیت پذیری قابل تقدیر بانوان اضافه کرد این مسئولیت پذیری آنان موجب شده تا انتظار رود در پیشبرد پروژه های شرکت از عملکرد موفق آنان همچون سابق بهره مند شویم .

همچنین آیت ا… شاهرودی با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) با برشمردن سجایای اخلاقی آن بانوی نمونه اسلام گفت : شخصیت پاره تن پیامبر(ص) از ابعاد گوناگون مورد توجه است و میتواند برای همه انسان ها الگو باشد .

وی با اشاره به روایتی از امام حسن عسگری (ع) گفت: حضرت فاطمه (س ) حجت خداوند برروی زمین است و نفوذ غرب و تلاش آنها در جهت بی اهمیت انگاشته شدن حجاب موجب شده تا حجاب و پوشش آن حضرت مورد تاکید باشد و برای بانوان به عنوان الگو قرار گیرد.

ایشان افزود: زنده بودن مکتب و دین اسلام مدیون حضرت زهرا (س) است که نه تنها بانوان بلکه تمام انسان ها میبایست از ایشان درس ولایت ، امامت و وفاداری بگیرند.

وی با اشاره به اهمیت خانواده به عنوان جزئی از جامعه گفت:تحکیم بینان خانواده در کنار مسئولیت های اجتماعی دیگر آنان از وظایف بانوان است .

حضرت آیت ا… شاهرودی بهترین نمونه و الگو برای بهره مند ی بانوان در راستای تحکیم بنیان خانواده را زندگی دخت پیامبراکرم (ص) دانست و ابراز داشت : با پیروی از منش و روش زندگی ایشان خانواده ای اسلامی خواهیم داشت .

در پایان این مراسم که همراه با موسیقی و اجرای برنامه های طنز بود به بانوان شاغل و بازنشسته هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

 

pic4536

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۳ ب.ظ

دیدگاه