تعداد بازدید از جاذبه های طبیعی استان گلستان از ۲۷ اسفند تا ۹ فروردین از مرز یک میلیون بازدید گذشت.

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی این اداره کل،  از  ابتدای آغاز به کار ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان  تا روز نهم فرودین یک میلیون و  ۵۱ هزار و ۶۳۰ نفر از جاذبه‌های طبیعی استان گلستان بازدید کرده‌اند.

مجموع بازدید از جاذبه های گردشگری استان گلستان نیز به یک میلیون و ۴۴۲ هزار و ۹۷۱ بازدید رسیده است.

 از مجموع بازدیدکنندگان جاذبه‌های گردشگری استان گلستان ۱۹۷ هزار و ۲۷۰ نفر در روز هفتم نهم فروردین از جاذبه‌های استان گلستان بازدید کردند.

از مجموع بازدیدهای جاذبه‌های گردشگری استان گلستان ۳۹ هزار و ۵۰۰ بازدید از جاذبه‌های شهرستان آزادشهر، ۱۵۱ هزار و ۵۶۵ بازدید از جاذبه‌های شهرستان آق قلا، ۴۱ هزار و ۷۴۱ بازدید از جاذبه‌های شهرستان بندرگز و ۵۸۱ هزار و ۴۳۰ بازدید از جاذبه‌های شهرستان بندرترکمن بوده است.

شهرستان رامیان ۴۵ هزار و ۸۹۴ بازدید، شهرستان علی آبادکتول ۱۳۵ هزار و ۵۵۲ بازدید، شهرستان کردکوی ۲۱ هزار و ۷۲۸ بازدید، شهرستان کلاله ۴۱ هزار و ۲۰۳ بازدید را به خود اختصاص داده است.

جاذبه‌های شهرستان گالیکش ۷۸ هزار و ۴۳ بازدید، جاذبه‌های شهرستان  گرگان ۱۱۶ هزار و ۲۵۳ بازدید، جاذبه‌های شهرستان گمیشان ۲۱ هزار و ۲۴۶ بازدید، جاذبه‌های شهرستان گنبدکاووس ۷۴ هزار و ۱۷۰ بازدید داشته است.

جاذبه‌های شهرستان مراوه تپه ۱۳ هزار و ۵۸۴ بازدید و جاذبه‌های شهرستان مینودشت ۸۱ هزار و ۶۲ بازدید داشته است.

در این ایام جاذبه های تاریخی-فرهنگی استان گلستان ۱۸۱ هزار و ۷۴۵ بازدید، جاذبه های طبیعی یک میلیون و ۵۱ هزار و ۶۳۰ بازدید و جاذبه های دست ساز استان نیز ۲۰۹ هزار و ۵۹۶ بازدید داشته اند.

در روز نهم فروردین جاذبه های تاریخی-فرهنگی ۱۵ هزار و ۲۶۴ بازدید، جاذبه طبیعی ۱۵۴ هزار و ۷۴۷ بازدید و جاذبه های دست ساز ۲۷ هزار و ۲۵۹ بازدید داشته‌اند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۹ ب.ظ

دیدگاه