مهندس مروتی قائم مقام ستاد خدمات سفر گلستان دربازدید ازکمپ های نوروزی هلال احمر:نقش هلال احمر درستاد خدمات سفرپر رنگ است

البرز گلستان/قائم مقام ستاد خدمات سفر گلستان با حضور در کمپ های نوروزی جمعیت هلال احمر در غرب استان ضمن بازدید از روند ارائه خدمات ابراز رضایت کرد.

مهندس مروتی در حاشیه بازدید  گفت: ارائه خدمات شایسته  به مسافران نوروزی و هموطنان از جمله وظایف اصلی اعضای ستاد خدمات سفر میباشد که در این میان نقش جمعیت هلال احمر پر رنگ است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان ضمن مثبت ارزیابی کردن روندفعالیت ها توسط جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: حضور اعضا جوانان و نجاتگران در کمپ های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و پایگاه های امدادونجات نشان از آمادگی هرچه بیشتر آنان در ارائه خدمات به مسافران و هموطنان است.

وی در ادامه افزود: سفری ایمن و بدون خطر از دغدغه های تمامی مسئولان در ستاد خدمات سفر است. یقینا ایجاد کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و دعوت از تمامی اقشار مردم جهت عضویت در این کمپین و رعایت قوانین؛ اقدامی شایسته و نیک میباشد.

مهندس مروتی در پایان ضمن آرزوی سالی سرشار از بهترین ها برای ملت شریف ایران و گلستانیان مهمان نواز، گفت: امید آن داریم که با تلاش شبانه روزی تمامی اعضای ستاد خدمات سفر گلستان به ویژه مشارکت قابل توجه جمعیت هلال احمر استان با عنایت به نقش اساسی اعضای جوان و نجاتگران همیشه در صحنه، بتوانیم نوروزی خاطره انگیز را برای تمامی هموطنان و هم استانی ها رقم زنیم./ منبع روابط عمومی

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۵ ب.ظ

دیدگاه