جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در دیدار با جمعی از بازنشستگان:بازنشستگان ازکار اداری بازنشسته شده اند ولی از نظر خدمت به جامعه همچنیان حاضر در صحنه می باشند.

البرز گلستان/ به مناسبت تکریم از خدمات ۳۰سال بازنشستگان استان و شهرستان کردکوی دیداری با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان جمالی فرماندار شهرستان و مدیر خانه امید و جمعی از مسئولین شهرستان دیداری با بازنشستگان این شهرستان صورت گرفت

جعفری در این دیدار اعلام کرد: بازنشستگان بعد از بازنشستگی دچار بعضی از مشکلات از جمله بیماری های مختالف و اوقات فراغت و بعنوان بزرگ خانواده دیدار و سرکشی از افراد تحت تکفل و حقوق پایین در این زمینه می شوند.

وی افزود : با توجه به کرامتی که بازنشستگان باید در جامعه بگیرند ولی الان با بعضی از نظر سنجی های انجام شده از بازنشستگان اعلام می کنند که دیگر بازنشستگی افتخار نیست بلکه دوران هزینه است با درآمد پایین.

جعفری اعلام کرد : یکی از برنامه های صندوق بازنشستگی استان دیدار و ملاقات با این پیشکسوتان و افراد صاحب تجربه می باشد که از نزدیک به همراه مدیران شهرستانی پای صحبت آنان می نشینیم و از نزدیک مشکلات آنان را بررسی می کنیم .

وی افزود : این دیدار ها نشان داد که بازنشستگان ما از کار اداری بازنشسته شده اند ولی از نظر خدمت به جامعه همچنیان حاضر در صحنه می باشند.

در این بازدیدها در پایان به رسم یاد بود هدایا و لوح تقدیری از طرف فرمانداری و صندوق بازنشستگی استان ووعده رفع بعضی از مشکلات از سوی مسئولین داده شده است.

photo_2016-10-07_16-52-44

photo_2016-10-07_10-57-04

photo_2016-10-07_10-56-51

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۸ ق.ظ

دیدگاه