جعفری مدیرصندوق بازنشستگی گلستان ضمن تشویق بازنشستگان به حضور درجشنواره ورزشی استان از اولین نمایشگاه صنایع دستی و هنری و فرهنگی پیشکسوتان همزمان با روز بازنشستگان خبرداد

البرز گلستان/ پنجمین جلسه شورای نظارت بر عملکرد خانه امید صندوق بازنشستگی گلستان  در خانه امید گرگان برگزار گردید  این جلسه که با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان و گلریز مدیر خانه امید و نمایندگان شهرداری مرکز استان و اداره کل ارشاد و تربیت بدنی و اعضای شورای نظارت برگزار گردید جعفری اظهار کرد:در راستای ایجادحرکت اجتماعی و شادابی بازنشستگان اولین جشنواره ورزشی پیشگسوتان استان از ۱۱الی ۱۴اردبیهشت در مرکز استان برگزار می گردد.

وی گفت : ما خواستار حضور پررنگ بازنشستگان در عرصه های اجتماعی هستیم و لذا از مدیران دستگاهها و کانونهای باز نشستگی خواستارتشویق باز نشستگان جهت حضور حداکثری در این جشنواره می باشیم.

مدیر صندوق بازنشستگی استان ضمن بیان اینکه بیمه ورزشی یکساله شرکت کنندگان جشنواره توسط سازمان واریز می گردد افزود : یکی از راههای دیده شدن این قشر باعزت همین برگزاری جشنواره ها می باشد.

جعفری سپس تصریح کرد: اولین نمایشگاه صنایع دستی و هنری و فرهنگی پیشکسوتان همزمان با ۲۵ ذیحجه مصادف با روز خانواده و تکریم از بازنشستگان در مرکز استان برگزار می گردد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰۲ ب.ظ

دیدگاه