سردارمیرفیضی فرمانده انتظامی گلستان: بکارگیری نیروی انسانی و تجهیزات در طرح نوروزی امسال نسبت به سال گذشته حدود ۱۵ درصد افزایش دارد.

البرز گلستان/سردار سیدمحمود میرفیضی، فرمانده انتظامی گلستان، امروز (۲۵ اسفند) همزمان با آغاز رزمایش طرح ویژه نوروزی در استان گفت: گلستان، هم معبر و هم مقصد مسافران نوروزی است که باید تلاش کنیم خاطره خوبی را از سفر به این استان برای آنها رقم بزنیم.

وی با اشاره به افزایش تعداد وسایل نقلیه در استان، افزود: براساس آمارهای موجود در سال ۸۴ بیش از ۱۷۶ هزار دستگاه وسایل نقلیه در استان وجود داشت در حالی که در این تعداد در سال ۹۴ به بیش از ۳۲۰ هزار دستگاه رسیده است.

 سردار میرفیضی بیان کرد: در بخش عبور و مرور و نظم و آرامش ترافیکی، بالغ بر ۴۴۸ دستگاه ادوات شامل خودرو، موتورسیکلت و آمبولانس در استان آماده باش هستند. در این مدت ۱۴۱ پایگاه سیار و امداد و نجات در استان پیش بینی شده و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در این بخش به شهروندان و مسافران خدمات رسانی خواهند کرد.

 وی با بیان اینکه امسال باید شرکت های بیمه ای حضور پررنگی داشته باشند، گفت: بکارگیری نیروی انسانی و تجهیزات در طرح نوروزی امسال نسبت به سال گذشته حدود ۱۵ درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: برای انضباط بخشی و کنترل محسوس و نامحسوس در محورهای برون و دورن شهری استان نیز ۱۵۰ اکیپ نیروی انتظامی  و بیش از ۳۴۶ اکیپ پیاده، خودرویی و موتورسیکلت فعالیت خواهند کرد.

 وی با اشاره به روند کاهش تعداد جان باختگان سوانح ترافیکی، اعلام کرد: امسال در بحث تلفات انسانی این سوانح نسبت به سال گذشته حدود ۳ درصد کاهش به ثبت رسیده است.

 سردار میرفیضی با اشاره به کاهش ۴۴ درصدی تعداد جان باختگان این سوانح طی یک دهه گذشته در استان، گفت: در سال ۸۴ به ازای هر ۱۰ هزار وسیله نقلیه ۱۲٫۷ درصد جزو فوت شدگان این سوانح بودند که در سال ۹۳ علیرغم افزایش تعداد وسایل نقلیه این تعداد به ۷ نفر کاهش پیدا کرده است.

 وی خاطرنشان کرد: کاهش میزان تصادفات و تلفات انسانی در سوانح رانندگی، نشان دهنده بلوغ فرهنگی و اجتماعی و قانونمندی مردم است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵۸ ب.ظ

دیدگاه