کمک ۵۵۰میلیون تومانی یک خیر سلامت درشهرستان گالیکش استان گلستان جهت احداث در مانگاه تخصصی

به گزاش پایگاه خبری البرز گلستان علی بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت استان گلستان طی مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار البرز گلستان آخرین وضعیت مجمع خیرین سلامت استان و امور خیرین را بیان نمودند وی ابتدا ضمن ارج نهادن به کسانی که به خاطر اجر معنوی و اخروی از مسائل مادی چشم پوشی می نمایند و بدنبال باقیات الصالحاتی برای خود می باشند اعلام نمود که فرهنگ خیرین سلامت در این استان نهادینه شده است و افراد خیر بصورت خود جوش و با همیاری شوراهای خیرین سلامت شهرهای استان نسبت به امر خیر ین سلامت و تاسیس مراکز بهداشتی و درمانی اقدام می نمایند .

مدیر عامل خیرین سلامت گلستان در ادامه افزودند : با استعانت از خداوند متعال و خیرین مقیم استان و گلستانیهای خارج از استان اقدامات خدا پسندانه بسیاری انجام گردیده است و تعدای پروژه ساختمانی در دست اقدام می باشد که بعضی از اقدامات در شرق استان در حال انجام و پیگیری می باشد واهم این اقدامات عبارت است از احداث یکباب مرکز بهداشتی در مانی در شهرستان کلاله در روستای گرگاندوز که در دست اقدام می باشد.

بزرگمهر همچنین از احداث در مانگاه تخصصی در شهرستان گالیکش با سرمایه ای به مبلغ ۵/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال که کلا توسط یک خیر پرداخت گردیدخبر داد.

وی همچنین ازاحداث طرح خیری مرکز بهداشت در مانی درشهرستان علی آباد کتول که با مشارکت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی در دست اقدام می باشد که مبلغ۲میلیارد ریال توسط دو تن از خیرین و مبلغ ۲ میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان تعهد نموده است .

مدیر عامل خیرین سلامت گلستان همچنین ادامه داد: جهت آگاهی هم استانیهای عزیز گلستانی اعلام میداریم که در حال حاضر ۱۰پروژه ساختمانی در دست اقدام می باشد که تفصیل این پروژ ه ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد .

علی بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت استان گلستان در خاتمه این مصاحبه اعلام نمود : همین جا از متمکنین استان و هم استانی ها خیر در سایر استانها تقا ضا داریم در صورت تمایل به مشارکت در امور خیرین با شماره تلفن ۰۱۷۳۲۴۳۵۸۱۰ تماس حاصل نمایند و یا کمک های نقدی خود را به حساب ۰۱۰۲۸۳۹۱۳۱۰۰۶بانک صادرات شعبه شهید امین روان کار سازی نمایند .

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۸ ب.ظ

دیدگاه