دکتر مصدقی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای گلستان: مهمترین دغدغه کشاورزان پیش روی حمل و نقل محصولات کشاورزی می باشد/ ۱۳هزار ناوگان باری آماده جمل ونقل محصولات کشاورزی

کدخبر:۷۶۸۸۲

برنامه ریزی و هماهنگی های حمل و نقل گلستان برای برداشت محصولات کشاورزی

البرزگلستان/ مدیران و کارشناسان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان طی نشستی با مدیران، کارشناسان و نمایندگان دستگاههایی اجرایی دولتی و خصوصی مرتبط با کاشت و برداشت محصولات کشاورزی استان برای حمل و نقل و جابه جایی محصولات در فصل پربار کشاورزی، برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم را انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، تخلیه زودهنگام، مدیریت قیمت تعرفه حمل و نقل با نگاه حمایتی، افزایش مدت زمان کاری و بازگشایی همزمان مراکز تخلیه، نظارت بیشتر بر نحوه حمل و نقل با توجه به همزمانی برداشت محصولات، تاکید بر اخذ بارنامه در حمل محصولات و نظارت بیش از پیش پلیس راه؛ مهمترین دغدغه های پیش روی متولیان حمل و نقل محصولات کشاورزی در این نشست بود.

پس از بحث و تبادل نظر درباره این موضوعات، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از دستگاههای حاضر در این نشست خواست که انسجام و وحدت و همدلی موجود را برای حمل و نقل سریع و بصرفه محصولات در بازه ۴۰ روزه برداشت حفظ کنند.

عادل مصدقی ادامه داد که برای تامین ناوگان مورد نیاز کشاورزان از طریق شرکت های حمل و نقل اقدام کرده و در صورت کمبود ناوگان از سراسر کشور فراخوان شود.

وی، میزان ناوگان در نظرگرفته شده استان را ۱۳ هزار ناوگان باری بیان کرد و افزود: با توجه به خرید تعدادی ناوگان باری در دولت سیزدهم؛به این تعداد افزوده خواهد شد.

مصدقی با اشاره به حساسیت و حجم محصولات برداشتی امسال، گفت: پیش بینی جهاد کشاورزی برای برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزارتن محصول کشاورزی طی بازه ۴۰ روزه از اویل اردیبهشت ماه جاری است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲ ب.ظ

دیدگاه