جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان خبرداد: همزمان با سراسر کشوراعضای شورای موقت کانونهای بازنشستګان کشوری گلستان مشخص ګردید

البرز گلستان/  در روز۱۸ اسفند ۱۳۹۴ همزمان با سراسر کشوربعنوان روز انتخابات اعضای شورای موقت کانونهای بازنشستگی کشوری استانها تعیین شد.

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان طی مصاحبه ای اظهار کرد که همزمان با سراسر کشور این انتخابات شورای موقت کانونهای بازنشستگان استانها در منطقه شمال کشور و استان گلستان انجام شده است .

وی تصریح کرد: شورای موقت کانونهای استان عالی ترین مرجع تصمیم گیری در استان می باشد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان سپس در باره  ترکیب هئیت اجرایی افزود: در ابتدا ۸نفر به عنوان هئیت اجرایی انتخاب شدند که ازبین آنان ۳نفر رئیس و نائب رئیس و مشی  برگزاری انتخابات برگزیده شده اند.

جعفری افزود : سپس از بین کل کانونهای استان گلستان ۱۱نفر بعنوان شورا انتخاب می شوند

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان سپس شورای موقت کانونها را تشکلی بصورت صنفی و غیر سیاسی و غیر انتفاعی نام برده و اهدافف آنرا شامل : فراهم آوردن بستر مناسب برای مشارکت . هم اندیشی .و خرد جمعی آحاد بازنشستگان گرامی با هدف تاسیس کانون بز نشستگان ایران نامبرد

وی همچنین در ادامه برنامه ریزی برای ایجاد ساختار پایدار و تامین زیر ساختها و انتخابات شورا به منظور برقراری ارتباطات سازمانی و تشگلیل کمیسیونهای تخصصی و و همراهی وهمفکری با مراتجع خدمات رسان و تلاش در جهت حفظ و افزایش منزلت بازنشستگان و و سعی در بهبود معیشت و رف۵اه خانواده بازماندگان اعضا و بهره برداری از تخصص ارزشمند بازنشستگان و ارتقاء سطح بهداشت و در مان اعضا و فراهم کردن امکانات و تسهیلات رفاهی و اوقات فراغت و تشخیص نیازها و خدمات واقعی برای باز نشستگان و ارائه راهکارهای اجراییبیان کرد.

جعفری در خاتمه اعلام کرد ۲۵ اسفند سال جاری هئیت مدیره شورای کانونهای استان شامل رئیس و نائب رئیس ومنشی و ناظر انتخاب می شوند.

در این نشست شیرازی معاون بهره برداری ناحیه شمال شرق ایران در باره خدمات راه اهن برای کانون بازنشستگان سخنانی را بیان کردند..

IMG_7424

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۷:۵۵ ق.ظ

دیدگاه