مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردهای بازنشستگان کشوری:پرداختن به هنرهای دستی و اقتصاد هنر ارزش افزوده ای که ایجاد میکند قابل مقایسه با نفت می باشد

البرز گلستان/اولین نمایشگاه آثار دستی بازنشستگان کشوری استان گلستان اموروز با حضور فضیلت مدیر کل ارشاد اسلامی نیک نیا مدیر کل تامین اجتماعی شریفی مدیر عامل بانک توسعه و تعاون و سایر مدیران اجرایی و روسای کانونها بازنشستگی و اصحاب رسانه در تالار ارشاد اسلامی برگزار گردید.

فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردهای بازنشستگان کشوری که در گرگان برگزار شد ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت کانون بازنشستگان که فرصتی را فراهم کردند تا بازنشستگان بتوانند از ظزفیت های خود رادر قالب نمایشگاه ارائه دهند. وی گفت: با توجه به اینکه صاحبان غرفه ها همه از بازنشستگانی هستند که بخشی از عمر خود را در راستای خدمت سپری کردند و یا به دلیل تجربه کاری یا ذوق شخصی در مرحله بعد از بازنشستگی از حرکت نایستادند. .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: کانون بازنشستگان کشوری استان برای اولین بار شاهد این فضا می باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه برای دومین سال متوالی اقتصاد مقاومتی به عنوان شعار سال در نظر گرفته شده ، غرفه ها هم در راستای شعار اقتصاد مقاومتی فعالیت دارند. .

فضیلت سپس تاکید کرد: پرداختن به هنرهای دستی و اقتصاد هنر ارزش افزوده ای که ایجاد میکند قابل مقایسه با نفت می باشدو شعار باید تبدیل به گفتمان شود و یک جریان سازی در رابطه با اقتصاد مقاومتی ایجاد شود.

وی در پایان ضمن اشاره به تنوع در غرفه ها گفت : این تنوع باعث انگیزه در بازدید برای دیگران می شود.

photo_2017-09-03_00-39-44

photo_2017-09-03_01-07-01

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۹ ب.ظ

دیدگاه