آیت الله حسینی شاهرودی نماینده منتخب مجلس خبرگان رهبری استان گلستان: حضور فعال اعضای مجلس خبرگان در جامعه باعث یاس دشمنان اسلام می شود

البرز گلستان/مراسم تجلیل و تقدیر حامیان آیت الله شاهرودی نماینده منتخب مجلس خبرگان رهبری در استان گلستان با حضور صدها نفر از حامیان وی در حسینیه سیستانیهای گرگان برگزار گردید.

در این مراسم که مسئولین اجرائی و علمای اهل سنت و تشیع حضور داشتند . آیت الله حسینی شاهرودی ضمن تقدیر از حماسه حضور میلیونی امت حزب الله که بار دیگر مشت محکمی بردهان استکبار جهانی زده اند اظهار داشت : خداوند به شما در قرآن امر می کند که امانتها را به اهلش بسپارید و امانت بزرگ امانتی هست که خداوند به دست من و تو داده است .

نماینده منتخب مجلس خبرگان رهبری سپس افزود : این امانت که خداوند به انسان داده است جانشینی خداوند د ر روی زمین است .

وی افزود: پیامبران از آدم تا خاتم تا ابد نبودند و در قرآن مشخص شده است و در تمامی ادیان الهی مسئله خلافت و ولایت مطرح بوده است.

آیت الله شاهرودی  مسئله حاکمیت را سه سلسله بیان کرد که شامل سلسله انیاء و اولیا و علما هستند.

نماینده مجلس خبر گان در باره جایگاه کشور ایران در جهان بیان داشت : کشور ایران توانسته است  قلب چندین کشور در جهان را تسخیر خود کند .

وی در باره جایگاه خبرگان در رهبری افزود: خبرگان وظیفه دارد جانشین رهبری را کسی انتخاب کند که آیینه تمام نمای رهبری باشدهمانطور که جانشین بعد از امام خمینی نیز آیینه تمام نمای وی می باشد.

آیت الله شاهرودی یکی از وظائف خبرگان را حضور فعال در جامعه نام برد تا باعث یاس دشمنان شود.

وی افزود : افرادی در خبرگان انتخاب شده اند که حداقل ۶۰ سال در کار علم و نماز و عبادت و عالم بوده اند.

وی تصریح کرد: خبرگان یک کار محوری است و بقیه کارها به عهده ملت است و اگر ملت مسیر را عوض کند خبرگان نمی تواند کاری بکند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در خاتمه بیان داشت : اشعار فارس و ترک و ترکمن برگرفته  از قرآن و آیات و حدیث و دعا و مدیحه می باشد مانند مختوم قلی و حافظ و سعدی و سایر شعرا.

IMG_7388

IMG_7376

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵۸ ق.ظ

دیدگاه