دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان از دیدار با خانواده شهدا .انجام برنامه ورزشی،دیدار از مراکز اقامتی، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایام چله انقلاب اسلامی خبر داد

به گزارش صبح گلستان روحانی فر دبیر شورای مبارزه با مواد مخدرگلستان در نشستی اهم کارهای انجام شده در ایام دهه فجر و  چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به سرازیر اعلام کرد :

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان  از مرکزاقامتی میان مدت رهجو  واقع در شهرستان گرگان بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید دبیر شورا به اتفاق تعدادی از پرسنل شورا  از نزدیک با مسئول مرکز و سایر پرسنل گفتگو کردند.

این مرکز در شهریور ماه ۱۳۹۷ مجددا آغاز به کار نموده است .

در این بازدید آقای روحانی فر با مددجویان مرکز که ۱۷ نفر بوده و همگی خودمعرف نیز هستند صحبت کرده و مراحل درمان و مشکلات آنان  را مورد ارزیابی قراردادند.

در این بازدید پرونده مددجویان مورد بررسی قرار گرفته و توصیه گردید  پرونده هائی  که دارای نقیصه بود  تکمیل گردد.

در پایان این بازدید ایشان ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر به مددجویان و مسئولین  مرکز اظهار امیدواری کرد با حمایت مسئولین مرکز و همت و تلاش خود مددجویان هر چه سریعتر بهبودی آنان حاصل و به عنوان حامیان و بازوان شورا در مبارزه با مواد مخدر تبدیل شوند.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

شهدا مرگ را به سخره گرفتند تا ما به حقارت دنیا بخندیم

بمناسب  فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر مراسم غبارروبی شهدای گرانقدراستان  در روز چهارشنبه مورخه ۱۶/۱۱/۱۳۹۷ برگزار شد.

دبیر محترم شورا در این مراسم که  پرسنل شورا نیز شرکت داشتند بیان نمود : شهادت به معنای کشته شدن در راه خداست و شهدا جان خودرا درراه خدا و دین اسلام فدا نمودند.

ایشان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و ۸سال دفاع مقدس از شهدای مبارزه با مواد مخدر نیز یادی کرده و بیان نمودند: شهدا مایه عزت ، افتخار و سربلندی کشور عزیزمان ایران هستند.

وی درادامه افزود: شهادت مرگی است انتخاب شده .مرگی که انسان به سوی آن می رود نه آنکه به سوی انسان بیاید.اهمیت و ارزش شهید و شهادت نیز از همین جا سرچشمه می گیرد.

در پایان این مراسم روحانی و عرفانی پرسنل شورای هماهنگی استان ضمن  عطر افشانی و غبارروبی مزار تعدادی از شهدای گرانقدر استان با شهیدان هم قسم شدند که تا آخرین ذره وجود خویش در حفظ و حراست از آرمانهای شهدای گرانقدر کوشا بوده و با عزمی راسخ به پشتوانه دعاهای مادران و پدران شهدای عزیز به مبارزه با بلیه شوم اعتیاد همت گمارند.

………………………………………………………………………………………………………………………

کم تحرکی یکی از عوامل مهم در ابتلا به بسیاری از امراض و بیماریها میباشد

به مناسبت دهه مبارک فجر و فرارسیدن چهلمین سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک دوره مسابقات ورزشی در رشته های تنیس روی میز و دارت در بین پرسنل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار گردید .

این مسابقات با حضور کلیه پرسنل شورا  و پس از نام نویسی علاقه مندان  به شرکت  در هر رشته ورزشی برگزار شد.

در مسابقات دارت کلیه پرسنل شورا به رقابت پرداختند .

در رشته تنیس روی میز نیز پس از نام نویسی علاقه مندان  قرعه کشی بین افراد شرکت کننده  صورت پذیرفت و رقبای هر نفر مشخص گردید . پس از انجام بازیهای مقدماتی تعداد ۴ نفر به نیمه نهائی مسابقات راه یافتند و پس از انجام مسابقات این مرحله نفرات فینالیست مشخص و بازی فینال نیز برگزار گردید.

و در پایان  این مسابقات آقای روحانی فر دبیر محترم شورا ضمن تبریک این ایام به پرسنل ورزش را یکی از عوامل موثر در بهبود راندمان ووضعیت جسمانی انان دانست و اضافه نمود: کم تحرکی یکی از عوامل مهم در ابتلا به بسیاری از امراض و بیماریها میباشد .

در انتهای این بازیها از نفرات برتر هر رشته آقایان حبیب ا.. اسماعیلی (دارت )و سید حسین حسینی ( تنیس روی میز) با تقدیم هدایایی تقدیر گردید.

 

دیدار باخانواده معظم شهداء جانبازان و ایثارگران افتخاری برای مسئولان است

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وگرامیداشت دهه مبارک فجر دبیر محترم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به همراه مدیر کل محترم بنیاد شهید و ایثارگران استان وجمعی از  پرسنل شورا دیداری در روز دوشنبه مورخه ۱۵/۱۱/۱۳۹۷ با خانواده گرامی شهید بزرگوار محمد رضا قربانی از شهدای مبارزه با مواد مخدر استان داشتند .

در این دیدار دبیر شورا اظهار کرد : دیدار باخانواده معظم شهداء جانبازان و ایثارگران افتخاری برای مسئولان است و دعای پدران و مادران شهداء در پیشبرد اهداف و برنامه های نظام موثر است.

وی افزود:  دولت و مسئولین استانی نیز با جدیت در مسیر حل مشکلات کشور و بهبود زندگی مردم تلاش می کنند. خانواده شهدا به ویژه همسران و مادران آنان به اندازه همان شهدا و چه بسا بیشتر نزد خدا اجر در دنیا و عزت در آخرت دارند.

در پایان این دیدار دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اهدای لوح از صبرو استقامت خانواده معظم شهید به ویژه مادر گرانقدر و محترم شهید قربانی  تقدیر کرد.


نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۴:۱۴ ب.ظ

دیدگاه